آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

من یک مردادیم :)))

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ
از فردا که 18 ساله می شوم ،
باید حسابی هوای زندگی خودم را داشته باشم....!
باید هوای خودم و دلم را داشته باشم!
که از این جا به بعد زندگی ام  به طور جدی
آغاز می شود!
از اینجا به بعد،
زندگی شوخی بردار نیست....!
از این جا به بعد
نوبت می رسد به "خودسازی" !

ان شاءالله بشوم آنچه که
"جان و دلم" می خواهد. . .
 تصمیم گرفتم تا وقتی
"ح س ی ن ی " نشدم،
این سرا را ترک نگویم....!
تا وقتی لبخندِ حضرتِ جان را ندیدم،
از این دنیا دل نکنم....!
ان شاءالله...!
:)
 امام رئوف؛
پیشاپیش هدیه ی تولدم را داد....!
حضورم در حرمش....
آن هم روز تولدِ خودش...!

حالا منتظر هدیه ی حضرتِ جان نشستم...!
هرچه باشد تمام زندگی من است و برای هدیه گرفتن،
"فقط" از او توقع دارم!!!!


+فردا ،
پیکر 76  شــهـــیـــد
از مرز شـــلمـــــچه وارد خاکمان می شود. . .

++رفقای مجــــــــازی!!!
هدایای مجازیتونو رو کنید لدفن!!!! ;))))))

بعدا نوشت:
آدم است دیگر....!دلش می خواهد همه چیز را به هم ربط دهد....!
حالا که نگاه می کنم می بینم من خودم هم متولد 76 هستم. . .
۹۴/۰۵/۰۴
عاکف...

نظرات  (۳۵)

سلام عزیزه دل :) 
آخی! 
تولدت مباااااااااااااارک 
دست جیغ هوراااااااااااااا ... شما کیکو رو کن تا ما کادورو رو کنیم :)))
ماچ ماچ ماچ 

+ ما تو ۱۸ سالگیمون اتفاق خاصی نیوفتاد خیالت راحت !
پاسخ:
سلااااااام
چطوری؟!؟
آخی! منو یاد صبا انداختی!!!
قطعا همین روزا میاد و می گه "دست و جیغ و هورررااااا" :)
موتوشکرم!

+از چه نظر اونوقت...؟!؟
:)
مردادی ها که درجه یک اند ;))
(آخه منم مردادی ام)

تولدت خیلی مبارک.الهی همیشه تندرست باشی.
کادو چی بدم مثلا؟؟
3 تا صلوات خوبه؟
پاسخ:
اصلا به قول رفیق عزیزم،
کسی که یه مردادی رو از دست بده
لگدی به بختش زده که بروسلی به حریفاش نزده!!!!!

مرسی عزیزم!
همون دعات می شه کادوی من!

۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۹ نشانه گمنام
هر چند برا تبریک تولدتون دیره دوست خووووبم ولی آرزو دارم انشاءالله در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشین
تولدتون مبارک عزیزم
هدایای مجازی برا 76 شهید ؟؟؟
شرمندشونیم نمیدونم واقعا  چه هدیه ای بدم
*اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم*
پاسخ:
نه بابا چرا دیره!
من 5 مرداد تولدمه و امروز چهارمه! :)
برای 76 شهید چه هدیه ی مجازی ای می تونیم داشته باشیم...؟!
هیچی...! :/
البته من منظورمه که هدایای مجازی برای بنده!!!!!
:)))))))
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۷ بیا ، مرا سر به راه کن .
سلام

مرداد ماه مبارکیه عزیزم ;)

هنوز صاد زنگ نزده و هنوز ... 

اما مبارکه :) 

از اونروز به بعد حالم خوبه 
تا همین الآنش بغض داشتم 
اما حالا خوبم :)
که فهمیدم تولد یکی از دوستان وبلاگی ست 
آنهم تولد18 :) سالگـــی 

18سالگیِ ما دیدنیست 

:)

زهرایی خواهیم بود ان شاالله ...

+اینجا را ببین 
و در قسمت جستجو بزن : عاکفِ18ساله
ایمیل خودت را داده ام به سیستم ...

زیارت شان از نزدیک نصیبت عزیزِ18ساله :)  :)  :)

عاقبتت بخیر و خادمی امام زمانمان (ع)  

:)
پاسخ:
به به سلاااام!
عیب نداره!
ان شاءالله اگر خیر باشه برات می زنه!!!
اما دلیل این که من بهت گفتم مرداد مبارکه این نیستااااا!
یه وقت فک نکنی به خاطر خودم گفتم!!!
مگه هنوز به 18 نرسیدی؟!؟!؟!؟!؟
خوش حالم....
که حال دلت خوبه...
ان شاءالله....!

+اگر بگویم بهترین هدیه را دادی و ناخواسته من را بردی به آنجا باور می کنی....؟!
اگر بگویم وقتی صفحه را باز کردم اشک هایم ریخت باور می کنی....؟!
من،
دنیایی از تو ممنونم....!
رفــــــــآقتی . . .!

+......
2.من از پایتخت می بااااشم!
:)
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۶ نشانه گمنام
فدای شما بشم من خب پس تولدت مبارک عزیزم
ولی پس چرا نوشتی من یک مردادیم؟؟
کادوی مجازیتون بمونه سه شنبه میدم الآن دیگه صدای مامان در میاد دارم خاموش میکنم
شب خوبی داشته باشی دوووووست کوچولوی مهربونم
پاسخ:
وااااای خدا نکنه!!!!
وااااااااا!
خب 5 مرداد تولدمه دیگه!!!!!
چی باید می نوشتم؟!؟! :/
عاغا اون قسمت کاملا شوخی بود!
تو همین که هرسری میای اینجا و هم منو دعا می کنی و هم امیدوار میشه کادو!!!
خخخخخ!
اذیت نکن مادرو....!
:))

++الان منظورتو متوجه شدم!!!
عنوانو اشتباه خوندی!!!
منظورم این بود:
من،یک آدمِ مرداد ماهی هستم!!!
:))
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۷ یک دختر شیعه
تولدت مبارک
:)))))))))))))))))))))
خوشبختم هم سنیم:))))من دی تولدم بود:))

ان شالله545451عمر کنی
:)
اونم عمر با برکت+امیدوارم ان شالله امسال برات کربلا رقم بزنن تو سن18سالگی
میدونی که18 سالگی سن مادره واسه همین من خیلی دوست دارم 18 سالگی رو
 :)))

پاسخ:
ممنوووونم
:)
 eeeee?
چه سعااادتی :)
ان شاءالله همه ی دعاهات نصیب هممون!
:)
بله....!
به خاطر همین می گم که از این جا به بعد باید مراقب بود....!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۵ یک دختر شیعه
الیته الان که دقت کردم دیم من 1سال بزرگترم
:)
ولی از نظر مدرسه ای گفتم
:)
ان شالله
:)
پاسخ:
خخخخخ
پس شما 75 هستی!!!!
:)))

سلام
عرض تبریک فراوان
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام
مچکرم
و همچنین
:)
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۳ بیا ، مرا سر به راه کن .
آدرس پاک نشده هـــآ ...
پاسخ:
آدرس جایی رو که برام گذاشتی رو منظورم بودااااااااا!
پاک شده هاااااااااا!

++ای وای راست می گی پاک نشده!!!!!!!!!
کلا پاک نمیشه چه کنم؟!؟!؟
:/

++از اونجایی که پاک نمیشه
و برای اینکه بیشتر از این ضایع نشیم،
بیخیال حذفش شدم!!!!
:/
سلام قربونت برم :-)
+منظورم کلی بود
انشاءالله صبا جان هم بیاد :)
پاسخ:
ای بابا!
امروز همه کشتارگاه راه انداختن!
خدا نکنه!!! :/
و علیکم السلام :)
آهاااا :)
ان شاءالله...!
میاد میاد...!
یا میاد اینجا یا زنگ می زنه :)))
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۶ بیا ، مرا سر به راه کن .
این رفاقتـــــی هم عجیب می چسبه ها ...
دعاهاش ،
کادو تولداش :)
باهم رفاقتـــی بریم بقیع صلوات :)

اولین هدیه مجازی بود که به ذهنم رسید ....

مبارکـــِ روحت :)
پاسخ:
عاااااره!
من الان دارم میرم زیارت عاشورامو بخونم!
ان شاءالله رفاقتی به یادتم :))

صلواااااااااااااااااااااات ! :)))
اولین و بهتریییییین
:))))))))))))))
انشاءالله جبران کنیم خواهر ;)
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۱ بیا ، مرا سر به راه کن .
سرِ زیارت عاشورا جبران کن 
قشـــــنگ جبران کنیـــآ :))))

+سرت کلاه نره ، پاک نشده :)
از رو همون ستاره ها یه بارم رفتم سایته ...
پاسخ:
چشششششششششم

+عااااررره دیدم!
برگرد روی کامنت قبلت!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۲ بیا ، مرا سر به راه کن .
میل خودته 
خواستی کامنتو پاک کن :)
پاسخ:
دوباره برو کامنت قبلتو بخون!
سلام تولدتوننننننننن مبارک

هدیتون ۱صلوات:)))
راستی بابت اون انتقاد هم ممنون من ۳تا از پست هاشو خونده بودم و مشکلی ندیدم و ...
التماس دعا
پاسخ:
سلام
و بسیار بسیار سپااااس
:)
خواهش می کنم!وظیفه بود!
:
محتاجم...
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۸ زهرا احمدآبادی
سلام منم متولد76هم چه عجب یه نفر هم سن ما پیداشد

هدیه من به شما :دعای عاقبت بخیری

شما به ما چی هدیه می دی؟(البته کمی زودتر )


پاسخ:
سلام
?eeee
همسنیم پس....!
فکر می کردم شما کوچیک تری....!
شانس نداریم!همه یا همسنن یا بزرگ ترن!!!
:/
.
ممنون از هدیه ی عالیت! :)
اومممم....
خب من علایقتو نمی دونم!
یه کم راهنماییم کن!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۸ زهرا احمدآبادی
دعا کنید  درست بتونم انتخاب رشته کنم و رشته و دانشگاهی که خیر و به صلاحمه قبولشم و شهریور که جوابا میاد ازخوشحالی ندونم چیکار کنم(باشه؟)
پاسخ:
همین...؟!؟
باعشه!
ولی من قول نمی دم که 100 درصدی دعام بگیره هااااا!
:/
ولی چشششم
من شما رو حسابی دعا می کنم!
:)
سلام.
تولدت مبارک
ان شاالله عمر با برکت داشته باشی زیر سایه ی اهل بیت
و اما کادو:از نوشته هات متوجه شدم،شمام مثل من به امام حسین ارادت خاصی داری؛پس دعا میکنم اان شاالله قسمت شه اربعین،پای پیاده،حرم یار+14صلوات به نیت 14 معصوم
و اینکه خوش به سعادتت که امام مهربونی ها دعوتت کرده،دعا کن ما رو هم بطلبه.
التماس دعا
یا علی....
پاسخ:
سلام
ممنونمممم
خیلی خیلی ممنوووونم!
ان شاءالله قسمتتون بشه هرچه سریعتر :)
مرسی از لطفت
یا حق
:)

سلام! رفیق 18 ساله........

چند وقت پیش وقتی داشتم 18 سال زندگیمو از جلوی چشمم رد میکردم، فقط احساس پوچی و.........." خجالت "بهم دست داد........

خیلی خوبه انقدر + به همه چی فک می کنی.......

.....

تولدت مبارک رفیق کربلایی........

 

پاسخ:
سلام . . .
رفیق خودممممم
تو پوچ باشی من چیم ....؟؟!؟!؟!
حداقل تو تا حالا 2 یا 3 بار....!
اره خب....!
به نظرم هیچ وقت واس آدم شدن دیر نیست....!
:)
.
تولدم....!
تولد من روز دیگری ست....!
روزی که....!
راستی راستی رفیق کربـــلــایــی باشم...
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۷ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
بهترین سال زندگی مجردیم 18 سالگیم بود... آخ یادش بخیر
البته هرسالی که توش بیشتر به خدا برسی بهترین سال عمرته...
امیدوارم هرسالت اینطوری باشه عزیزم
تولدت مبارک دختر نازنین
بفرما اینم کادوهای من تقدیم به شما
کادوی 1
کادوی 2
پاسخ:
سلاااااااااام چطوری ؟!
:)
بله درسته :)
متشکرممممم :)
ان شاءالله ما زودتر خاله شیم!!!!خخخخخخ
مررررررسی بابت کادوهای خوشگلت عززززیر دلم
:)
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۷ ذره ی ناچیز
ان شاءالله اونی بشید که خدا میخواد
نه اونی که خودتون میخواین !

شهدا...
پاسخ:
ان شاءالله....
:)

ش ه د ا ...
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۹ گمنام گمنامی
مبارکه خواهرجان....
چه دعایی بهترین از این...
ان شاءالله شهادت روزیت عزیزدل...!
+تفلدت مبارک:)
کادو فعلا نداریم...
صرفا صلواتی برای سلامتی شما می فرستیم...
که هم خودمون ثواب ببریم هم شما خیر ببینید :))!
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
یازهرا.س.
پاسخ:
متشکرم  :)
ان شاءالله روزی هممون :)
ممنونم از دعات و لطفت و صلواتت!
:)
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۱ منتظر مهدی
سلام
تولدتون مبارک
پاسخ:
سلام
ممنونم
:)
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۵ کمی خلوت گزیده!
سلام
یادم اومد که شب تولد بیست سالگیم همین حرف ها رو می زدم به خودم که باید حسابی شروع کنم به انجام وظایف فردی و اجتماعی ام.
تصمیم گرفته بودم یک چشم انداز برای خودم بنویسم تا به آن برسم...
الآن هشت سال و اندی از آن روز ها گذشته ولی من پیشرفت خاصی در خود نمی بینم، که پسرفت هم شاید کرده باشم.

امیدوارم شما بعد از چند سال که این پست خودتان را خواندید حال الآن من را نداشته باشید...
تولدتان مبارک و باقی عمرتان با برکت...
پاسخ:
سلام
چه بد! :(
ولی به نظرم هیچ وقت دیر نیست :)
ان شاءالله!
ممنونم از لطفتون
:)
۰۶ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۲۲ ✿شمیم زندگی✿
تشکر/
سلام
تولد که مبارک
اما زمان خودسازی قبل از خودسازی است...
مهمان ما هم باشید...
پاسخ:
سلام
ممنون
منظورتونو متوجه نشدم!!
چشم

سلام.به به.زیارت قبول و میلادت مبارک...

یه کیک خیلی خوش طعم/با چند تا شمع روشن/یکی به نیت تو/یکی از طرف من/الهی که هزار سال/همین جشنو بگیریم/به خاطر وجودت/به افتخار بودن

پاسخ:
سلام
ممتون
چه رمانتیک 76 و 76 شهید
پاسخ:
yessssssss
;)
باکمی تاخیر تفلدتون یهویی مبالک
پاسخ:
مرررررررسی
:)
سلام 
تولدتون مبارک
خوشبحالتون به خاطر هدیه تولد خیلی خلی خوبتون... 
منم دلم خواست.... 
پاسخ:
سلام
ممنونم سید جان :)
ان شاءالله قسمتتون :)
منظورم این بود که قبل اینکه خودِ ما ساخته شود توسط والدین، دوران خودسازی شروع شده است:
حالا چندسالی بر عهده ی والدین است... چند سالی مشترکا که تا 21 سالگی طول می کشد... بقیه اش به تنهایی و نهایتا به کمک همسر و خانواده...
این نقشه ی کلی راهه...
پاسخ:
بله درسته...
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۸ نشانه گمنام
سلام فدات شم دوست خوووبم شرمنده این روزا حال و روز خوشی ندارم یه جورایی توکلم رو از دست دادم
انشاءالله همیشه سلامت باشی عزیزم
برام خیلی دعا کن همه ی دوستانی که تو این فضا باهاشون آشنا شدم از من خیلی کوچیکترن برا همه خواهرای گلم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
هر چی فکر کردم کادو مجازی چی بدم هیچی یادم نیومد
صلوات بهترین هدیه هست فکر ککنم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
روزیتون شهادت دوست خوووبم
پاسخ:
سلااااام !
شوخی می کنی...؟!
فکر کنم راجع به توکلت داری شوخی می کنی....!
من،
حضورت این جا برام کافیه :)
ممنون ازت :*
به به :)
بجای تبریک فقط میتونم بگم هیجده سالگی درد داره.
خوردی زمین ناامید نشو.
:)
به به :)
بجای تبریک فقط میتونم بگم هیجده سالگی درد داره.
خوردی زمین ناامید نشو.
:)
به به :)
بجای تبریک فقط میتونم بگم هیجده سالگی درد داره.
خوردی زمین ناامید نشو.
:)
پاسخ:
ممنون
:/
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۰ از تبار نسیان...
سلام...
اصلا تولد 18سالگی....
همسن مادرشدن...
واقعا سخته رفیق
واقعا سخته این مسئولیتها
این حس که تو دیگه بچه نیستی...

همسن مادر بودن و دور از او بودن،
واقعا درده....


پاسخ:
سلام !
به قول استادم ؛
18 بهار زندگی مادر ،
از سر زمینیان زیاد بود !!!
بله خیلی سخته!!
:/
ان شاءالله بتونم از پس مسوولیت هاش بر بیام !

دور از مادر ....!