آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

just for einaki ha !!!!!! :)

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

ما عینکی ها ؛
دیدمان با همممه فـــــــــــــــرق دارد .....
دنیای ما عینکی ها
قاب دارد ..... !
شیشه ای است .... !
ما عینکی ها می توانیم هر چه را که آزارمان می دهد تار ببینیم ..... !
داستان ِ ما عینکی ها ،
کمی متفاوت است ...... !
ما عینکی ها
باید عینک را در آوریم ... و اشک بریزیم .... !
البته این برای مواقعی ست که بخواهیم تنهایی گریه کنیم .... !
اگر دلمان همدمی بخواهد ، با عینکمان گریه می کنیم ......!!!
با عینک که گریه می کنی،

او هم با چشمانت خ ی س می شود . . . . . .
اصلا هاااا !
من شب ها هم دلم نمی خوهد عینکم را در آورم ... !!
به قول پدر خواب هایم هم باید صاف باشد .... !

عینکی ها؛طرز راه رفتشان هم با دیگران فرق می کند !!!
نگاهشان فرق می کند ...
تفکرشان فرق می کند .....!

شخصیتشان فرق می کند ....!

عینکی ها دقیقند ....!

به محض ِ دیدنتان شروع می کنند سر تا پای حرکاتتان را تفسیر کردن...!

در همان نگاه اول می فهمند فاصله ی دیدشان با شما چقدر است ...!

.

.
ما عینکی ها، ترجیح می دهیم این دنیای مزخرف را با واسطه ببینیم .... !
دوست ندارم چشمم مستقیم به دنیا بیفتد . . . . !

اما ......
تنها جایی که بین عینک زدن و نزدن در تردیدم ؛
بین الحرمین است . . . !!!
نمی دانم گنبد را با واسطه و صاف ببینم یا بی واسطه و تار ..... ؟؟؟؟؟؟
قصه ی عشق ِ ما آن لحظه ای به غزلِ وصال ختم می شود ،
که انقدر به شش گوشه ات نزدیک باشم،

که عینک زدن و نزدن فرقی نداشته باشد . . . !!!

+دیروز،وسط مهم ترین همایش ِ عمرم نشسته بودم و اندازه ی عمرم داشتم مطالب شیرین میشنیدم که یک لحظه از بالای عینکم دکتر غلامی را نگاه کردم !!!
چقدرررر چشمم ضعیف شده ....
بی اغراق می گویم که برای اولین"ثانیه" در عمرم نسبت به این تار دیدن اکراه کردم !!!!
من عآشق عینکمم...!
یک کشو دارم مخصوص عینک های گذشته که دائم عوضشان می کردم!!
اصلا بار ها برای عینکی بودنم خدا را شکر کرده ام :/
گفتم این پست را بنویسم؛یک وقت کسی فکر نکند ما عینکی ها ؛
عقب میکشیم .....!!!!!
ما عینکی ها؛درست مثل ِ حقوقی ها؛از داشته هایمان کمالِ لذت را میبریمـ....!
:)

۹۵/۰۲/۱۰
عاکف...

نظرات  (۱۹)

۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۵ زهرا احمدآبادی
:)...
پاسخ:
:)
!
:)

من عینکو دوس ندارم ولی عینکی هارو چرا:)

موفق باشی خواهرم.. التماس دعا
پاسخ:
من هم عینک رو دوست دارم و هم عینکی ها رو :)

ممنون از علاقه تان باااانووو :))))

و شما موفق تر .... 
یا حق .... :)
ولی من دوستش ندارم: (
نمیتونم باهاش کنار بیام و همیشه نمیزنمش: (
پاسخ:
اقاااااا 
اینجا به عینک توهین نشه لطفااااا ؛)))

همیشه بزنش .... 
عادت می کنی :)
ولی من هنوز نتونستم با عینکم کنار بیام...
ب رغم اینکه همه محاسنی ک برشمردید رو درک کردم....
پاسخ:
چرااااااااااا :/
عینک به این خووووبییییی 
خیلیا میرن عینک شیشه ای می خرن با وجود این که چشماشون ضعیف نیست !!!!!

عینکتان را شکر بگویید :)
؛)
سلام
بی واسطه و تار...
به به..
اشکی که از عینک میچکه خیلی دیدنش قشنگه...

عه شما رفتی:(
من نبودم
پاسخ:
بله بر حسب وظیفه و علاقه رفتیم 
!
عینک خییییلی بهت میاد!!
خیلی بیشتر از خیییلی!
البته وقتایی که می خوام باهات یه حرفایی بزنم ترجیح میدم عینکتو دربیاری!!چون چهره ات مظلوم میشه و از شیطنت هات کم!!!!!
رفیق جون عینکی؛)
پاسخ:
اصلا عینک جزء ذاتی های منه....
باورت میشه ؟؟ 
یه وقتایی خیلی بدون عینک تو آینه به خودم نگاه می کنم !!!
چهره ی بدون عینکم فازش با چهره ی با عینکم خیلی متفاوته :))

امیدوارم اون حرفا رو زود تر بزنی :)
قول می دم عینکمو دربیارم :)
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۱۱ سیّد محمّد جعاوله
عالیییییییییییییی این پست
تبریک میگم بهتون
پاسخ:
ممنونم...
۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۲۴ دختر مهتاب .....

من جدیدم عینکی شدم و متوجه دنیای صاف شیشه عینک شدم

کااااااش مردم هم باما صااااف و ساده بودن

عااالی بود متن

پاسخ:
عینکی شدنت تبریییییک :)
خوش آمدید به جمع ما :)

من عینکی نیستم 

همه چیز را صاف می بینم

ولی ای کاش نمیدیم، دیدن همه چیز به جز او که باید ببینی اش از هزار بار کوری بدتر است

من کور او. و بینای دیگرانم



خیلی عالی بود دست مریزاد بزرگوار قلمتان و قدمتان و قلبتان حسینی باد
پاسخ:
چه جمله ی سنگینی .....

من کور او .... بینای دیگرانم..... عااالی بود...!

.
ممنونم ...
التماس دعا ....
یا حق ....
باور می کنید؟
از عینکی بودن بارها خدا را شکر کردم...
وقتی در کوچه و خیابان با برداشتن عینک، چشمم به دختران و زنان بی حجاب دقیق نمی شود...
خدایا ممنونم
پاسخ:
عینک شکر دارد .... واقعا شکر دارد .... !
.
عینک ِ پاکتان 
مستدام باشد الهی ....
نگاه جالبی داری:)
چقد خوب که از این موضوع ناراضی نیستی!

پاسخ:
چرا ناراضی باشم ؟؟ ؛)
ناراضی جز اذیت چه کمکی میکنه؟ :)
اخه توضیحاتش زیاده
در واقع روسری م با عینکم کنار نمیاد
یا باید مدل روسری بستنم و عوض کنم و طلقشو دربیارم و بدمش عقب تا بتونم عینک بزنم یا هم عینکو بیخیال شم و فقط در موارد ضروری ازش استفاده کنم!!!
پاسخ:
به خاطر طلقه :)
روسری بدون طلق میشه ولی چشم بدون عینک هر روز ضعیف تر میشه !!
به نظرم از طلق انصراف بدید .... :)
ان شاالله موفق باشید
بانوی جوان
التماس دعا
یا علی مدد

پاسخ:
ممنونم ....
محتاجم ...
یا حق ....
سخته...
اما سعی میکنم
باورتون میشه من 8ساله ک بدون طلق روسری نمیپوشم...نه تنها روسری ک مقنعه و شال و....همه با طلق فقط...
پاسخ:
چه جالب ... 
طلق سخته :/
یه دوست دارم مثل شماست !!
عینک هم می زنه :)))
اجی خانم با اجازتون ی بخششو کپی کردم برا اینستام😄
:    )
پاسخ:
خواهش میشه :))
سلام
خوش به حالت عینکتون :)
من عینک دوست ندارم ولی دوستای عینکی خیلی خیلی خیلی خوبی دارم...

عینکتون مستدام...خخخخ

موفق باشید
پاسخ:
سلام :)
بله واقعا خوش به حالش که من اینقدر دوستش می دارم :))))

دوستای عینکی حسابشون از هممممه جداست :)
خدا براتون نگهشون داره :)

وااااااای واقعا هفتاد و ششی هستی؟؟؟؟؟

چقد کوچولویی!!!!

من بیست و چهار پنج فرض میکردم

زنده و سلامت باشی ان شاالله

پاسخ:
یعنی دیروز رییس نهاد رهبری هم فهمید من هفتاد و شیشیم :/

بله یه کم شکسته شدم بیشتر به نظر می رسم!!!!!
خخخخخ :)))))

ممنونم عزیزم....
سلام
#من_عینکم_را_دوست_دارم
:)))
التماس دعا بانو
پاسخ:
سلام 
صد در صد :)

محتآجم ....
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۱۲ انسان نیازمند
سلام

منم عینکی ام.بیست ساله که عینک میزنم
راضی ام ازش
:))))

ماشاالله. قلبتون به سنتون نمیخوره،اصلا

دعاگویم باشید
عیداتون مبارک

عیدیتون زیارت
پاسخ:
سلام !
عینکتون پایدار :))

ممنونم از لطفتون ....
ما همیشه دعاگوی شما هستیم .....

عیدم
زیارت نشد . . .
:(
دعا کنید بشه .....

یا حق ....