آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

نفس های بی هدفـ ....

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ

همه میروند به جماعتشان برسند و
تـــــــــــازه جمع من و تـــو

خلوت می شود ....

گیج و گنگ داشتم نگاهت میکردم که خادمت اشاره ام کرد .....
خودش را کنار کشید و من را سوق داد به سمتت ......

دوباره من بودم و
پـــــــــــــــــــدرم
و
دستش .........
آغوشش .........
و شبکه های ضریحش که دخیلی همیشگی برای دخترانش است ..............

پدر ....
هوای نفـــــس های مبارکت را
شنیدم آن لحظه . . . .



به راستی

تویــــــــــــــــی

پــــــــــــــــر افتخارترین

پــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر عالمــ . . . .

.

.

.+دیشب ،

تلوزیون بی انصاف ،

باران ِ ح س ی ن را نشان می داد ...

هیچ کس به فکر دل من نیست .....

هیچ کس . . .

.

پ ن:

یادم نمی رود یک روزی همین موقع زیر باران بهشت نشسته بودمـ ...

۹۵/۱۲/۱۲
عاکف...