آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

یا حــــنّان ...!
ای پُر مِهر ...!

روز آخری که ساکن کـــربلاء بودم ،
دائما دنبال چیزی بودم !
لای نخل های بین الحرمین ِ ع ش ق
چیزی را جست و جو می کردم که نمی دانستم چیست !!
فقط می دانستم یک چیزی هست که باید با خودم ببرم
و اگر آن جا بماند برگشت به ایران خیلی برایم سخت می شود !!
من ؛
آخرش هم آن را نیافتم !
اما به محض رد شدن از بالای آسمان عراق ؛
فهمیدم که آن شی ء ِ جـــامانده ؛
"خــــــــــودم"
بوده !!
خودی که حالا دیگر دست من نیست و خودش را در
حـــریم ِ حضرت ِ جآن
گم کرد تا من نتوانم پیدایش کنم و برش گردانم !!!
باور نکردنی ست اما روحم حالا سرگردان شده و تا ازش غافل می شوم
در بین الحرمین پیدایش می کنم !!!
شب ها ،
با عراقی هایی که می آیند و آن جا می خوابند
پناه می گیرد !!
من ؛
تکه تکه های قلبم را لای بین الحرمین پخش کردم !
درست زیر همان قفسه های کتاب دعا که ازش گنبد به خوبی معلوم است و من همانجا یک زیارت عاشوراء به نیابت از شریف جان خواندم !

غم دوری کربلا؛
به جنون می کشد آدمی را .... !
اما من راضی ام !
راضی ام به رضای آقایی که حریمش ؛
هر شب من را مامن است !
من ؛
ح س ی ن
را عآشقم . . . !

و عاشق کاری جز فکر ِ به معشوقش ندارد  !! !




پ.ن :
ما بالاخره دانشجو شدیم !!!
توی باغ دانشگاه ما
فقط بوی گُل می آید !!!
داتنشگاهم را دوست دارم!خیلی زیاد ... !

۹۴/۰۶/۳۰
عاکف...

نظرات  (۱۱)

۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۰۷ زهرا احمدآبادی
عااااااااااااااالی

راستی منم دانشجو شدم


پاسخ:
به سلامتی :))
سلام. حسابی خوش میگذرونید دیگه:) قبول باشه.
دانشجو شدنتون هم تبریک میگم. قدر تمام لحظه هاشو بدونید، و از اول حسابی درس بخونید. (اینو یه دانشجوی ترم آخری میگه بهتون ) :))
نصیحت نبودا، تجربه م بود.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام
بععععله
جدا ؟!؟
درس بخونم ینی ؟!؟!
:/
ممنون از تجربه تون :))
یا حق
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۴ محترق الزهرا (سلام الله علیها)
به به 
چه حال خوشی
ان شالله قرارتون بشه
دانشجو شدن رو هم تبریک و هم تسلیت عرض میکنم
تبریک از این بابت که میتونید دانشجوی مجاهد طراز انقلاب باشید
تسلیت هم... خودتون آخر ترم متوجه می شید :)
دعای حضرت مادر (س) پشتیبانتون ان شالله
یا حق
پاسخ:
ان شاءالله
کاملا با تبریک و تسلیت همزمانتون موافقم !
ممنونم از دعاتون
یا حق
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۰ از تبار نسیان...
سلام کربلایی...
کدوم دانشگاه؟
پاسخ:
سلام
شهید بهشتی :)
کمتر کسی رادیده ام که کربلا رفته باشد و قلبش با خودش برگشته باشد!

به عنوان یه کسی که 6-7 سال تو دانشگاه های تهران و شهرستان بودم بهتون توصیه می کنم:
مواظب خوبی هاتون باشید!
پاسخ:
:((
.
نکته ی خیلی مهمیه !!
حواسم هم حسابی هست !
انشاءالله که جای نگرانی نیست !
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۶ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
سلام عاکف عزیز
خوبی؟
خودتو خوب جایی جا گذاشتی؛ دعا کن خودت هیچوقت برنگرده

دانشجو شدنت هم مبارک باشه، حسااااااااااابی درس بخون؛ از همین اول سفت و سخت که با شرط معدل بری ارشد
موفق باشی عزیزم
التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیزم
شکر خوبم
عمرا برگرده :((

اره خدارو شکر "حس درس خوندنم" برگشته !
محتاجم
یا حق
سلام
مبارکه عاکف عزیز
خواهر من هم بهشتی ادبیات می خونه
سر قبر شهیدای دانشگاهت و توی امامزاده عزیز و کهف الشهدا اگر رفتی التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم
به به پس هم دانشگاهی هستیم :)
اونو که فکر کنم هرروز برم ان شاءالله
و دعاگوت هم هستم :)
 
غم دوری کربلا؛
به جنون می کشد آدمی را .... !
اما من راضی ام !


پاسخ:
و چه نعمتی بزرگ تر از این جنون .... ؟!؟
۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۹ رافضیــة ...
سلام بانو
دلنوشته هات حرف نداره
درست دلو میبره گوشه بین الحرمین....

راستی تبریک میگم بابت قبول شدنتون
موفق باشید.
پاسخ:
سلام عزیز
:(

ممنونم :)
یا حق
سلام
ما که لیاقت زیارت آقا رو نداشتیم اما میگن تشنه میری تشنه تر برمیگردی
انشاالله همیشه تشنه آقا باشیم

مبارک باشه دانشجو شدنتون
خوبی هاتون رو محکم بچسبید
بهترین ها نصیبتون

یاعلی
پاسخ:
سلام ان شاءالله به زودی برید
دقیقا همینطوره
ممنونم
بله توی دانشگاه خوبی ها فرار می کنن ظاهرا!
:/
هرچند کم.... !

یا حق
۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۶ انسان نیازمند
سلام

روزیت کربلا

تبرک میگم دانشجوییتونو
:)
پاسخ:
سلام
ممنونم از لطفتون