آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

من زنده ام به مهر تو ای مهربان من...!

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۰ ب.ظ
چشمم را بسته بودم اما خوابم نبرده بود ....
پدر وارد اتاق شد
فکر کرد خوابم برده .‌..
جلو آمد و موهایم را کنار زد ...
صورتم را بوسید....
مدتی نگاهم کرد و رفت !

هنوز برای پدر،
همان دخترک ۴ ساله ای هستم که تمام عشقش عروسک هایش بود!
همان دختری که هر روز لحظه شماری میکرد تا پدر از سرکار برسد و دوتایی بروند پارک !!
هنوز برایش همان سه ساله ای هستم که تن ماهی را خالی خالی میخورد !!
همانی که راس ساعت ۶ عصر می رفت اسکیت بازی و با دست و پای خونی برمی گشت خانه !!!!

به گذشته هایم با پدر که فکر میکنم،
میبینم پدرم،رفیق راه خیلی خوبی است !
اگر آن روزها برای عروسک و پارک همه جا همراهم می آمد،
این روزها هم برای تمام کارهایم سایه به سایه همراهم است .....


دیروز،
بین جمعیت دنبالش می گشتم ...
تی شرت سبزش را دیدم اما از پشت سر نشناختمش!!
احساس کردم کمی شکسته شده ...
ترس برم داشت ....
تکیه گاه هر دختری،
پدرش است ‌‌‌‌....
سخت است دیدن قطره قطره شکسته شدن پدر ...



+همیشه دوست دارد از من یک آدم سحرخیز بسازد !!
هر روز ۷ صبح،
وارد اتاقم میشود و پرده ی اتاق را کنار میزند تا نور،
مستقیم به چشم های من برخورد کند و بیدار شوم!!!!
و من هر روز مقاومت کرده و سعی میکنم اجازه ندهم خواب عزیز از چشم هایم بپرد !!!
و این شد که از دید پدر،اینجانب دختری تنبل می باشم :|
:)
۹۷/۰۵/۳۱
عاکف...