آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

منم عاشقترین عاشق ، بدونِ تو تک و تنها....!

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ

با بعضی ها وقتی حرف می زنی آرام می شوی....

بعضی آدم ها را وقتی می بینی آرام می شوی....

اما بعضی ها را....

فقط کافی ست ،

بهشان فکر کنی....!

فقط کافی ست دراز بکشی روی تخت....

خیره بشی به سقف....!

به بودنشان بیندیشی...!

و آرام ترین لحظه را با "خیالش" داشته باشی....!

بعضی ها رفتنشان مهم نیست...

رفتن بعضی ها ناراحت کننده است...

اما...

رفتن بعضی ها پازل زندگی ات را خراب می کند...!

با رفتنشان زندگی ات "فلج" میشود...

و زمین گیرت می کند...!

خیلی ها هستند که دستشان "ع ش ق" دارد!

نمک عشقشان را که بخوری،

نمک گیرشان می شوی....!

تو در کنار خودت نیستی نمی دانی

که در کنار تو بودن چه عالمی دارد...

+یک نفر،

در نزدیکی های من،

بوی زنـــــــــدگـــــی

می دهد...

دوستش دارم . . .

خیلی زیـــــاد. . .


++من اگر می دانستم بستن نظرات پست قبل انقدرررر همه را ناراحت می کند

هرگز دریچه یشان را نمی بستم!

به جایش نظرات این جا بازِ باز است....!

و در خدمت شما :)

۹۴/۰۵/۰۳
عاکف...

نظرات  (۱۷)

سلاممممم
خیلی زیبا بود 
احساس قابل لمسی بود فکر کردن به بعضیا می تونه نهایت عشق باشه
در پناه حق دوست. عزیز 
پاسخ:
سلامممممم
ممنوووون
یا حق...
نمی داند دل تنها میان جمع هم تنهاست
مرا افکنده در تنگی که نام دیگرش دریاست

تو از کی عاشقی؟ این پرسش آیینه بود از من
خودش از گریه ام فهمید مدت هاست ،مدت هاست

به جای دیدن روی تو در خود خیره ایم ای عشق
اگر آه تو در آیینه پیدا نیست، عیب از ماست

جهان بی عشق چیزی نیست جز تکرار یک تکرار
اگر جایی به حال خویش باید گریه کرد اینجاست

من این تکرار را چون سیلی امواج بر ساحل
تحمل می کنم هر چند جانکاه است و جانفرساست

در این فکرم که در پایان این تکرار پی در پی
اگر جایی برای مرگ باشد! زندگی زیباست

" فاضل نظری "

سلام
خواستیم به رسم ادب خدمت برسیم.اما امکان ارسال نظر نبود
موفق باشی
پاسخ:
سلام
ممنونم!
شعر عالی بود!
ای بابا گفتم دیگه!!
جاش نظرات این جا بازه!
:))
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۷ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
این چنین آدم هایی رنگ و بوی خدا را می دهند...
پاسخ:
قطــــــــــــعا
:)

سلام
چون اون بعضیهایی که حتی تصورشون هم رامش بخشه به منبع آرامش وصلن...
مطلب زیبایی بود
همین طور مطلب قبلی...
پاسخ:
بله واقعا....
ممنونم
+راستی سلام!
سلام
بازم تشریف بیارید...
پاسخ:
سلام
چشم
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

نمک عشقشان را که بخوری،

نمک گیرشان می شوی....!


بسیار عالی بود...


پاسخ:
ممنون
:)
عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم :)
پاسخ:
ما بیشترررررررررررر
:*
سلام
یعنی شما هم امسال کنکور داشتی؟؟
بهت رتبه ات رو تبریک میگم ان شاالله که موفق باشی.
پاسخ:
سلام
بلی
:)
متشکرم!
:)
سلام

چقدر عالی که

+یک نفر،

در نزدیکی های من،

بوی زنـــــــــدگـــــی 

می دهد...

دوستش دارم . . .

خیلی زیـــــاد. . .

یاعلی


پاسخ:
سلام
بله!
خیلی عآلیه!
:)
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۷ یک دختر شیعه

خداحفظشون کنه براتون

:)

پاسخ:
ان شائالله
:))
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۵ زهرا احمدآبادی
خیلی قشنگ بود 

فقط یه سوال:یکی از دوستام بخاطر دو تا جمله...من،ترکم کرد.. تقریبا 9روز.... 
من به امید بازگشتش صبرکردم ولی.......خودم هم روی بازگشت ندارم......
برم سراغش یا سعی کنم هر جورشده فراموشش کنم

ممنون میشم اگه بتونید راهنماییم کنید(نمیدونم چرا ولی خیلی حس مثبتی به شما دارم  برای همین هم .........)
 

پاسخ:
ولی من اصصصلا به خودم حس مثبتی ندارم! :(
.
خب البته من که اصلا تو این چیزا سررشته ندارم!
ولی به نظرم بستگی به دوستتون داره!
یه سری دوستا نگه داشتنشون مهمه!
یه سریا نباشن بهتره!
اگر واقعا بودنش حالتونو خوب می کنه
دوستیتونو سر غرور بهم نزن
:)
(بازم خیلی به من اعتماد نکن!
:)
.................
پاسخ:
این سه نقطه های تو این روزا یه ذره عصبیم کرده!!!!!!!
:/
سعی کن "حرف" بزنی جای شکلک و سه نقطه!!!!
لطفن
:/
.
امروز همون ساعتی که بهت گفتم رفتم ....!
کللللی بهت مفتخر شدمممممم!
کللللی باهات پز دادم!!!!
خخخخخخ
:)
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۳ گمنام گمنامی
حس خوبی بود عزیز جان...



یازهرا.س.
پاسخ:
ممنون
:)
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۲ نشانه گمنام
چی بگم که همیشه نوشته هاتون پر است از عشق و حس و حال زیبایی که آرامشم می دهد
سلام بانوووو خیلی عالی بود مثل همیشه از قلمتون لذت بردم
قلمتون مستدام
موفق باشین و سرفراز
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
ممنونم ازت
:)


عالی.... 
پاسخ:
:*

سلام

وبلاگ قشنگی دارید....

سعی کنید تو این سن بیشتر در گیر عشق خدایی بشید ...

ارامشی دارد برای خودش ......

پاسخ:
سلام
ممنون
:)