آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

فرات هم که تقصیری ندارد . . .

 مسیرها که کج شود؛

آب هم راه را از بیراه نمی شناسد. . . !

غم امام زمان ها که تمامی ندارد! . . . 

"اشباح الرجال" هنوز هم هستند......

"آیا کسی هست که یاری دهد مرا؟!"

.

جهان تشنه و ما تشنه تر . . .

تو رفته ای آب بیاوری برایمان !

درست مثل عمویت ع ب ا س ...

ولی نمی دانم چرا

می گویند

غائبی

آقا جان . . . 

.

.

.

همیشه دوست داشتم آن جمعه ای که میایی 

من شبش را در

ک ر ب ل ا ء

بگذرانم . . . 

چه خیالاتی .....

.

من 

خیلی منتظرم بیایی 

بعدش بروی سرِ پیراهن ِ روی سینه ی 

ح س ی ن 

و بعد 

ما گردت را بگیریم و 

شیعه 

انتقامش را بگیرد . . . 

 چه رویایی ....

میبینی؟؟

شیعیانت در خواب و رویای تو

به سر می برند . . . 

.

.

.

لَیْتَ شِعْری، اَیْنَ اسْتَقَرَّتْ بِکَ النَّوی،

بَلْ اَیُّ اَرْض تُقِلُّکَ اَوْ ثَری،

ای کاش می‏دانستم‏ خانه ‏ات در کجا قرار گرفته،

بلکه می‏دانستم کدام زمین تو را برداشته،یا چه خاکی؟

اَبِرَضْوی اَوْ غَیْرِها اَمْ ذی طُوی،

آیا در کوه رضوایی یا در غیر آن،یا در زمین ذی‏ طوایی؟

عَزیزٌ عَلَیَّ اَنْ اَرَی الْخَلْقَوَلا تُری،

بر من سخت است که مردم را می‏بینم،ولی تو دیده نمی‏شوی،

وَلا اَسْمَعُ لَکَ حَسیساً وَلا نَجْوی،

و از تو نمی‏شنوم صدای محسوسی و نه رازونیازی،

عَزیزٌ عَلَیَّ اَنْ تُحیطَ بِکَ دُونِیَ الْبَلْوی،

بر من سخت است‏ که تو را بدون من گرفتاری فرا گیرد،

وَلا یَنالُکَ مِنّی ضَجیجٌ وَلا شَکْوی،

و از من به تو فریاد و شکایتی نرسد،

بِنَفْسی اَنْتَ مِنْ مُغَیَّب لَمْ یَخْلُ مِنّا

جانم فدایت،تو پنهان شده‏ای هستی‏ که از میان ما بیرون نیستی،

بِنَفْسی اَنْتَ ..........

نمی خواهی بیایی....؟؟

جمعه ست ها . . . !

جانم به فدایت ....... !

۹۴/۱۰/۰۴
عاکف...

نظرات  (۹)

یکی از بچه ها دانشگاه که تو تدارکات هیئت هست و خیلی هم شوخه ذر چنین مواقعی میگه:
ان شاءالله موقع ظهور آقا دم در مسجد کوفه با چایی ازتون پذیرایی میکنم!

ان شاءالله زودتر بیاد انتقام خون زهرا رو بگیره!
پاسخ:
مسجد کوفه......
چقدر دلم تنگ شده :(
بهش از طرف من بگید انشاءالله :)
فقط دست ما رو هم کنار مسجد کوفه بند کنه :)
.
در پاسخ به پیام قبلتون :
خیلی ممنون از وقتی که برای من گذاشتین 
اتفاقا خیلی به دردم خورد !
خیلی روشون فکر کردم 
انشاءالله به اون حد برسم و بتونم کارای خودمو توی اون ظرف بگنجونم !
و به آرامش واقعی برسم !
التمآس دعآ....
یا حق .....
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۸ دختر مهتاب .....
این جمعه وان جمعه حرف است اگرادم باشیم وخواستار ظهورواقعی دوشنبه هم میاید
پاسخ:
انشاءالله 
......


تنها ترین امام زمین، مقتدای شهر...
تنها،چه میکنی؟تو کجایی؟ کجای شهر؟...

وقتی کسی برای تو تب هم نمی کند...
دیگر نسوز این همه آقا به پای شهر...

تو گریه میکنی و صدایت نمی رسد...
گم می شود صدای تو در خنده های شهر...

تهمت،ریا و غیبت و رزق حرام و قتل...
ای وای من چه می کشی از ماجرای شهر...

اینجا کسی برای تو کاری نمی کند...
فهمیده ام که خسته ای از ادعای شهر...

گاه از نبودنت مثلا گریه می کنند...
شرمنده ام! از این همه کذب و ادای شهر...

  
        اللهم عجل الولیک الفرج
پاسخ:
..........
؛(
:(
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۸ بُتِ بزرگ
دوباره ظهر، عصر، غروب شد نیامدی...
پاسخ:
؛(
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۹ بینوا شریف
السلام علیک یا ابا عبدالله...
سلام علی آل یس...السام علیک حین تقوم حین تقعد....حین تقرا وتبین...
سلام عزیز جان....شما که بیشتر آوار میکنی آدم را...اگر تورا هم نداشتم با این گوشه دنج، کجا را میافتم وکه را؟!من که دردت را نمیفهمم....اصلا دردی ندارم برای فهمیدن...این بارها را به امانت به تو و امثال تو میسپارند....که ظرفت را هم خودت به دستشان داده ای و مانده ای تا پر کنند برایت....بینوا که دعاگوست...امشب تو هم مرا دعا کن بلکه شاید اندکی شانه هایم را از رخوت بیدردی ام نجات دهند...قربانت...یا علی.
پاسخ:
سلام عزیز تر از جان :))
میدونی ؟؟؟؟
از اونجایی که جدیدا زیاد میای 
من پر توقع شدم :/
تا میبینم دیر کردی زیر پستام ؛ نگران میشم :)))))))


ما هم دست کمی از شما نداریم .........
کتاب ها و حاشیه ها 
ما را غرق خودش کرده ؛(
مگه میشه شریف فرهیخته رو دعا نکرد ؟؟؟؟
کسی که من تو بین الحرمین 
از طرفش 
زیارت عاشورا خوندم ....
تو هم دعآ کن .....
شریف . . . 
اگر یک بار دیگه برم ؛
قول می دم دوباره برات بخونم . . . 
تو 
فقط 
دعآ 
کن . . . 
همین !
۰۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۲ پاک باخته
:((

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
االهم . . . 
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۷ نشانه گمنام
سلام گلم 
الهی دورت بگردم هستی فدات شم چرا که وقتی از ائمه مینویسی عشق تو قلمت هویداست خانووووووووووووووووووم
فدات شم 
ان شالله اگر سعادت داشته باشم آبجیه مهربون و خوش قلمی مثل شما رو ببینم خیلی خوشحال میشم منتظرم 
بووووووووووووووووووووووووووووس
پاسخ:
علیک سلام )
خدا نکنه دختر :/
هر سری میای اینجا 6 کیلو هندونه میذاری تو دستای من :)))))
منم نمیدونم با چه رویی اینارو با خودم ببرم ؛))))
مجددا خدا نکنه :(
ما نیز مشتااااقیم !!
کاااملا خودتو آماده کن !
هر مجازی ای که منو از نزدیک دیده 
باورش نشده شخصیت من همچین چیزایی ازش تراوش میکنه :))))
حالا شما هم برو یه کم آماده سازی کن تا من خدمت برسم :)))))))
:*
چقدر این متن ها خوبه 
نیاز داره دلم 
پاسخ:
موتوشکرم :)
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۲ رافضیــة ...
تو در میان نوکرانت عزیز زهرا  آه چقدر غریبی.....