آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

مرهم ِ قلبم...

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ

قبرت از دور،دست تکان داد . . .

هیچ وقت انقدر تنها و خلوت ندیده بودمت ....
هیچ وقت انقدر راحت سرم را روی قبرت نگذاشته بودم ...

قبرت،همیشه سایه است ...
همیشه سایه ی سری عمو .....
همیشه ...

برادر ِ بابایی ....
برادر ِ شهید ِ بابایی ....

اما راستش
سایه ات به پای سایه ی بابا نمی رسد .....

بابا بزرگ‌ من
اگر لحظه ای سایه اش کم رنگ شود،
من
حتی فرصت نمیکنم صبر کنم تا عزرائیل زحمتم را بکشد .....
روحم قالب تهی می کند ....

خوب می دانی که دارم از چه چیزی حرف می زنم ....
خوب می دانی که اشاره ام به کجاست ....

تولد بابای من
باید تا صد سال آینده همینطور تکرار شود . . .
این یک "باید" است و هیچ تبصره و تخصیصی هم نباید بخورد.....

پدر بزرگ من
تمآم زندگی ِ من است .......
تاب ِ بدون ِ او نفس کشیدن را ندارم .....


تولدت مبارک بابا ...
برکت ِ نفس هایت
تا آخر عمرم‌،
بماند برایم الهی .....

نفس گرمت ؛
در مسجد همیشه طنین انداز باشد ...

و پشت این دختر ِ از همه جا درمانده ات؛
به بودنت ؛
همیشه محکم باشد ....

تکیه گاه ِ من ...
پناه ِ بی پناهی هایم ....
شهید ِ زنده ی من .....


+چادرم را از بابا دارم ....
تنها کسی که حاضر به کربلا بردن من شد ،با آن همه درد سری که من همیشه میسازم،بابا بود ...
طرز فکرم را بابا شکل داد ....
و اگر انقدر راحت ، از اسم ح س ی ن ،
دلم می لرزد،
تمامش کار باباست ....
بابا اگر نبود ،
شاید حتی آبریزانی هم نبود ...!

۹۶/۰۴/۰۲
عاکف...

نظرات  (۲)

آبریزان کجایییئییییییی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
و علیکم السلام رفیق ِ جـــآن :)

همین جا در سکوت به اظهار لطفت می نگرم :)


فکر کنم از من بزرگتری ...
ولی احساس نزدیکی دارم .... زیآد....
خدا وبلاگت رو ... حرفاتو ... برام نگه داره ...
حرف دله انگار ...
.
.
ببخشید دیر جواب دادم
سفر بودم
در اولین فرصت جواب دادم

پ.ن
خیلی وقت بود کامنتی رو تایید نکرده بودم :)

سلام خواهرجان.پوزش که سلام نکردم😢😢😢.
هی اومدم دیدم نیستی!!!!گفتم نکنه خدای نکرده سیم ارتباطت قطع شده با ارباب جان😯.
خیلی دوستت دارم همینگونه ناشناس 
پاسخ:
نه بابا خواهش میشه!منم خیلی وقتا یادم میره تو فضای مجازی سلام کنم :)

نه خدا نکنه :( اگر این یک ذره ارتباطم هم قطع بشه دیگه کسیو ندارم ...


همچین هم ناشناس نیستمااا 😀😀
این همه حرف همدیگه رو خوندیم...
از خیلیایی که هر روز میبینن منو بیشتر میشناسیم 😁😁

ان شاءالله دلت همیشه بند به ح س ی ن ...
:)