آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

قل اعوذ بربِّ عاشق ها؛ ملک الناس ، الهِ عاشق ها ...

دَمی نمانده تا

نینــــوآ را

کـــــــــــــربلآء

بنامند !

مهلتی نیست

تا

حــــــــســــــــــیــــن

را

تحویل بگیرند

و

ح س ی ن

را

تحویلمان دهند !!!!!!!!!!


این شب ها ،

بهشت در لای دو انگشت ِ

حضرت ِ جـــآن

جای می گیرد !!!

می دانید ..... !

این شب ها

بر ح س ی ن ِ من ؛

ســـخــــت می گذرد ..... !

ســـخــــت  . . .

سختی ای که عجین شده با

آرامشـ .... !

و فکر کنم حضرت ِ حق ؛

همیشه دنبال "این" آرامش هاست !

و آیا این دل من تاب می آورد

محرم ِ دور از کــــــربلای ح س ی ن را ..... ؟!؟


یک

بســــم الله

می گویم و آغاز میکنم !

آرامش ِ حضرت ِ جــآن

در حد خودم

به من سرایت کرده

و

قـــــــــرارم داده .... !

پرچم های مشکی اش

دل از کفم ربوده ....

و دیگر طاقت ِ صبر ندارم !



امسال ،

از آن محرم هایی ست که عجــــیب برنامه دارم برایش !

محرمی که در آن

حــــــــریم ِ حضـــرت ِ جــــــآن را دیده باشی ؛

با بقیه ی محرم ها فرق دارد یقینا ..... !

محرمی که آرامش داشته باشی و اگر

آشوبی ،

دلیلش فقط و فقط بر گردد به عـــــــــــزای پسر ِ فــــــــآطمه ،

سراسر خوشبختی ست . . . !

الحمد لله .... الحمد لله ..... الحمد لله ......

ح س ی ن ِ جـــــآن !

مآه ِ مآهت خیالم از همیشه راحت تر است !

دست هایت محرم ها از همیشه محکم تر است آقـــــــآی دلم ...

صاحب ِ شش دانگ ِ کـــــربلای دلم ....

عزیز ِ جــــآنم .... !


ح س ی ن جآن .....!


+پدر و مادرمان را صحیح و سالم تحویل گرفتیم الحمد لله :)

مرسی از همه ی رفقا که در تمام این یک ماه از وقتشان زدند تا من احساس تنهایی نکنم :)

اعضای خانواده هم که جای خود دارند :*

++نظرات پست قبلی تایید نشد و دریچه بسته شد!

با عرض پوزش از همگی :(


۹۴/۰۷/۲۰
عاکف...

نظرات  (۱۲)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۸ زهرا احمدآبادی
دلنشینه....التماس دعا...
پاسخ:
ممنون که دیگه نمی گید "لایک"
:))

.
محتآجم ...
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۲:۴۹ از تبار نسیان...
سلام

شعری که مدتها پیش گفتم میدارم ان شاء الله پست فردای فانوس جزیره است..
منتظرتم رفیق...


پاسخ:
سلااام
بله چشم :)
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۳ امیرحسین محمودی
خوشا بوی محرم می اید ...
پاسخ:
خوشآ....
سلام عزیزدل،وبلاگت را تازه دریافتم مثل خودت....معرفتی میخواهد پاگذاشتن در اینچنین فضاهایی در این اوضاع واحوال زمانه وسعادتی.....دلم امشب گرفته بود از خودم و اینکه به انتظار محرم نشسته ام به فرج...این جا را که دیدم باران آمد...اگر در آن آرامش هایت بویی از دوست رسید..به شکوفه ها، به باران، برسان سلام ما را.(پی ن:امروز دوستان ویزای کربلایشان را گرفتند بیخ گوشم،الوعده وفا عزیز جان،یادت که نرفته،ها؟!)
پاسخ:
سلام عزیز ِ دل ِ ما ....
فکر کنم الان که من دارم جوابت رو میدم تو جمکران باشی :)
پیامت رو صبح سر کلاس دیدم :/
.
هر کجا که ردی از ح س ی ن باشد ،
حالِ خوشی دارد .... !
من هم مثل ِ تو ؛
دلگیری هایم این روزها زیاد است .... !
تنها روشنای محرم بازش می کند .... !
خوش به حال دوستان ....

وعده ی من
به "تو"
همیـــــــــشه وفاست !
برو این پست
این عکس رو حین زیارت عاشورایی که خواسته بودی گرفتم :)
در نتیجه وعده ی ما وفااااست :)
ببینیم شما چه می کنی :))

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۶ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
سلام عزیزم
تو این شبای عاشقی خیلی واسه همه دعا کن بیشتر جوونا بیشتر دخترامون
اون گوشه موشه ها یه دعایی هم به دل بیچاره ی ما بکن...

چشمت روشن مامان و بابای بزرگوارت برگشتن، خدا را هزاران بار شکر ...

پاسخ:
سلام عزیزم
من شما رو یادم نمیره
شما هک منو یادت نره :)
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۳ محترق الزهرا (سلام الله علیها )
چه روضه سنگینی ...
تا حالا دقت نکرده بودم به ح س ی ن هایی که مینویسید
اتحاد هزار سرنیزه بدنش را چه نامرتب کرد
کمک بوریا و مردم ده پیکر شاه را مرتب کرد...
التماس دعا
پاسخ:
:(
۲۱ مهر ۹۴ ، ۲۲:۳۲ مــ. مشرقی
ح س ی ن ... خیلی دردناکه وقتی اینطوری مینویسیدش.
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۸ گمنام زهرایی
یاحسین
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۴ سیده بانو
زنجیر و شال و بیرق و پیراهن سیاه
چشم انتظار مانده که اذن عزا دهید...

التماس دعای فرج
یا علی مدد... 
پاسخ:
محتآجم ....
۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۶ دختر مهتاب من زنده ام
فکر میکردم دوره ولی وقتی امد دیدم خیلی نزدیک تر از ان بود که فکرش را میکردم محرم را میگویم محررررررررررممممممممم
۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۵۶ یک دختر شیعه
ان شالله قسمت همه ارزومندا بشه کربلا
:((((
یا حسین
پاسخ:
ان شاءالله....
۲۳ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۸ پاک باخته
اللهم ارزقنا حرم....
پاسخ:
ح ر م ....