آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

ع ش ق ...

جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ق.ظ

شب های تولدت من بیشتر از همیشه اشک میریزم ...
به این فکر میکنم که اگر چنین شبی نبود و من تو را نداشتم،
قطعا مدت ها پیش خودم‌ به زندگی ام‌ پایان میدادم ...

من بدون تو چه خواهم شد حسین .... ؟؟؟
چه دلیلی قشنگ تر از تــــــــو برای نفس کشیدن ....؟؟
و چه عشقی پاک تر از عشق تو ....؟؟؟
و چه نــــــــــــگاهی ســـــــــبز تر از نگاه تو بر سر زندگی ام ... ؟؟؟؟

امشب انگار تازه بشر کامل میشود .....
حیات میدود در رگ های بشر .......


و تــــــــــو ؛
می آیی . . ‌.

حالا انسان میتواند به محبت تو تکیه کند . ‌. .
و تو آن کشته ای هستی که با شهادتت،
پناه دادن هایت تازه شروع میشود ‌. . .
دوست داشتنت در ظرف وجودی من نمی گنجد و این تنها عشقی است که بی پاسخ نمی ماند .....

امید دارم که هیچگاه از زیر سایه ات بیرون نیایم ....

امید دارم که نگذاری هیچگاه دور از تو باشم ......


دوستت دارم آرام جان و دلم .....

۹۷/۰۱/۳۱
عاکف...