آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

با یک جعبه شیرینی و دسته گل ،

ایستادم پشت ِ درهایی که قرار بود آینده اش

همان لحظه

و آن جا رقم بخورد !!!

از امتحان بیرون آمد ....

سرش پایین بود !

نمی فهمیدم خوشحال است یا ناراحت !!!

سرش را که بالا گرفت ،

آرامش ِ همیشگی اش از چشم هایش بیرون زد !!!!

خوب یا بد ؛

مهم این بود که راحـــــــــــت شده بود !!!!!

شاید اصلا من از او بیشتر راحت شدم !!!!

خسته شده بودم  !!!

بدو بدو سمت ِ هم دویدیم !!!!

جوری یکدیگر را در آغوش کشیدیم ،

که یاد ِ صحنه ی خواهران ِ غریب افتادم !!!

یک "اللهم آخیــــــــــــــــــــــش"

به چه بلندی گفتیم و راه افتادیم !!!!!

حوصله ی التماس کردن به دایی و آخر سر "نه" شنیدن ازش را نداشتم !!!

پس بی خبر رفته بودم که ریحانه را از جلسه ی کنکور بدزدم !!!

قرار بود خودش برگردد خانه !

پس خیلی نگرانش نمی شدند !!!!!

مدت ها بود این طور سرخوش و بی دغدغه

کتاب ِ قطور ِ خاطراتمان را ورق نزده بودیم !!!!!

50 هزار بار تا حالا این کار را کرده ایم !!!

اما باز هم مرورش لذت بخش است !!!!!

من 19 ساله و او 18 ساله !!!

اما چیزی از بچه بازی هایمان کم نمی کند !!!!!!

با وجود مسافت زیاد بینمان

اصولا دو هفته به دوهفته مهمان ِ یکدیگریم !!!!

حالا تنها رویای هردوی ما

این است که پیش من قبول شود !!!

این رویای دیرینه ی ما دو تاست !!!!

که نزدیک ِ هم باشیم !!!!

خدا کند که خدا این بار نگاهی به دل ِ ما کند !!!!

.

.

.

این مقوله ی کنکور

همیشه باعث ِ جدایی ِ آدم هاست :/

یکسال کنکور ِ ریحانه

چه زجری بود ! :/

خدا شر ِ کنکور را از سر ِ همــــه کم کند انشاءالله !!!!

۹۵/۰۴/۲۵
عاکف...

نظرات  (۱۲)

کنکور برای من خیلی خنده دار و گذرا بود چه قبول میشدم چه نمیشدم آدم موفقی شدم
پاسخ:
همه این طور نیستن !!!
چون اهداف متفاوته !
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۹ پاک باخته
آمین....
۲۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۶ یک دختر شیعه
مرگ بر کنکور لعنتی: /
پاسخ:
بیش باد :)
اصلا اسمش بادغدغه اش یکیست
کنکو
کور کن
والاع.دعاکن عاکف.کنکورسخت بود ،سخت
پاسخ:
چه ترکیب واژه ی جالبی !
:)
بله شنیده ام سخت بوده !
اما خب سخت باشه بهتره !
برای رقابت راحت تره !!!

+من شما رو می شناسم آیا ؟؟
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۲ مــ. مشرقی
واقعا هم مقوله ی بیخودی ست!

شاعر شدن یعنی فقط حسرت...فقط حسرت
یعنی تو دانشگاهی و من پشت کنکورم!
(حانیه دری)
:)
پاسخ:
بله صد در صد :/
اصلا به نظر من باید هر کی زود تر رسید ،
بره دانشگاه !!!!!

:)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۵ دختر مهتاب ...
انشالله
پاسخ:
:)
یکی از کنکور میناله که بد داده باشه!!!
شوما برای چی غصه میخوری؟؟؟؟؟
پاسخ:
من خوب دادم عایا ؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟؟
الهی آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین !
پاسخ:
:)
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۲ ♥ محجبه ♥
خدا شر کنکور رو از همه دور کنه ;-)
پاسخ:
:)
نخیر
همه درعین نااشنایی،اشنا هستن:
پاسخ:
بله فکر کردم یکی از دوستان ِ دبیرستان بنده هستید :)


هم سن چرا،ولی هم مدرسه ای خیر:/
پاسخ:
:)
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۷ سرباز جامانده
:-/ :-/ شما19 سالته؟!!!!! اتفاقا چند دقیقه پیش داشتم به 18 داخل آدرس ایمیل فکرمیکردم.
پاسخ:
بله!
:)