آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

امروز رفتم سراغ دفتر ِ سفر ِ کربلاء ...

همان دفتری که در تک تک لحظات پُرش کردم!!

چشمم یک قسمتش را عجیب گرفت :

صدای نفس هایم بهت می رسد و

عطر سیب ِ تو به من .... !

و این یعنی زندگــــــــــی .... !

و این یعنی بهشــــــــــت ... !

نفس می کشمت ....

لای این همه چــادر مشکی!!

حست می کنم اینجا ....

وای بر من .... !

که هنوز هم باور نمی کنم دو قدم کمتر فاصله دارم با تو .... !

حق بده .... !

هر چه زیر قبه را نگاه می کنم ؛

چشم هایم راضی به دل کندن نمی شوند .... !

مرا به تکیه دادن به دیوار های حرمت در دوقدمی شش گوشه عادت داده ای ....

      می ترسم .... !

می ترسم و می ترسم .... !

                                    می ترسم .... !

                                                    از لحظه ی وداع می ترسم ....!

       می ترسم زندگی دور از تو بر من سخـــــــت بگیرد .... !

می ترسم دیوانه شوم

                               دور از تو .... !

3شنبه....

5:30صبح....

زیر شش گوشه....

عآکف....

                   

.

دیدی ح س ی ن .... ؟!؟

دیدی من الکی نمی ترسیدم ..... ؟!؟

تو قول دادی به من در سطر های بعدی دفتر .... !

قـــــــول دادی .... !

۹۴/۰۷/۱۳
عاکف...