آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

رجـــــب .....

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

رجـــــب،
یعنی ســـــجاده .......
رجب یعنی من و خــــدا جانم و قـــــــرآر های دو نفره .....
رجب یعنی. . .
یعنی پــــــــــــــــدر . . .
.
.
این روزها
ع ج ی ب حس می کنم آغوش پدر را کم دارم . . .
زیر ایوان پدر که می نشستم،
دســــــت ِ مهربانش را روی شانه هایم حس می کردم ....
نمی توانم لـــبخـنـــد را روی "چـــَــشـــم" هایش به تصویر بکشم . . .
اصلا "نمی خواهم" حس خوب نــــجـــف را در قالب واژه ها محدود کنم ....
حس خوب دختری که زیر پای پــــــدرش ،
سفره ی د ر د هایش را پهن کرده و دریا دریا از چشم هایش کار می کشد،

که گفتن ندارد ......
حیفم می آید حـــــال ِ خوشحالم را در آغوش پدر،
محدود کنم به چند خط....!
اما ....
من هنوز هم آغوش پدر را از اینجا درک می کنم ....!
هنوز هم این سجاده برای من ،
یعنی پــــــدر . . .
یعنی شهـــــر ِ پـــــدر . . . .
یعنی ح س ی ن ......
یعنی کربلاء. . . .

رجبتان ...

به سبزی ِ این پست ِ پُــر از پــــــــــدر  .....

:)

۹۵/۰۱/۲۰
عاکف...

نظرات  (۱۴)

نمی خواهم حالم خوشحالم را در آغوش پدر
محدود کنم به چند خط!
*
اصلا خیلی حرفها را تنها باید دید
نمی شود که بخوانی.
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۲۰ گمنام گمنامی
بــه برکـتـ شـهدا
رجبتــان حُسینی تــَر..!
+التماس دعــا

پاسخ:
ممنون از دعا .......

+محتاجم .....
اعتکاف نزدیک است. 
این سجاده بوی ماه رجب شنیده است.
پاسخ:
این سجاده بوی حرم پدر را شنیده است .....
رجب یعنی امید
یعنی خدا 
یعنی دلگرمی اجابت و بخشش

ایام مبارک.
التماس دعا

پاسخ:
و همچنین ...
محتآجم...
سکوت باید کرد در این دو نفره دختر و پدر...
سلام مبارک باشه این ماه براتون :)
خوشبحالتون.
پاسخ:
سلام !
و مبارک بر شما :)
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۹ میرزا قلمدون
خوشا به سعادتتان... 
التماس دعا
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۷ دختر مهتاب .....
hانشالله
التماس دعا خواهرم:)
پاسخ:
محتآجم خواهر جان ....
سلام عزیز
خوش به عادتت همه جووووره
دعامون کن عزیز
رجب مبارک
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام عزیزم :)
محتآجم :(

یا حق ....
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۵۲ راه امـــیـــن
ماه رجب ماه بزرگ خداست و ماهى که حرمت و فضیلت فراوان دارد
فرا رسیدن ماه رجب و ولادت پنچمین نور ولایت ، امام محمد باقر علیه السلام مبارک باد.

پاسخ:
ممنونم

سلام
رجب بوی رافت و مهربونی امیرالمونین (ع) رو میده
ان شالله همه ماه ها بوی رجب رو داشته باشند
التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
سلام
انشاءالله همه ی ماه هاتون مثل رجب باشه ....

یا حق ...
:))))
پاسخ:
:)
التماس دعا...
پاسخ:
محتاجم...