آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

دســــــت ِ وصل ِ قـــــلب ..... !

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ب.ظ

دفترش را برایم آورد و ازم خواست خارج از فضای معنوی و دینی ، در یک جمله جواب سوالش را بدهم !

سوال:

بیشترین لذت دنیا توی چیه ؟!


جواب من :

دست کسی توی دستت باشه ،
که دستاشو با دستای هیچ کسی عوض نکنی !


دفتر خودم را باز کردم و انشا را ادامه دادم :

دست ،

گاهی حکم ِ شانه را پیدا می کند !
شانه ،
حکم ِ تکیه گاه !
گاهی وقتی فضای انگشتانت با دستان کسی پُــــــــر می شود
می توانی به راحتی به آن تکیه کنی !
مطمئن باشی آن فضا هیچ وقت جاخالی نمی دهد و تو با سَـــــــر زمین نمی خوری !!!!!

آدمیزاد ،
باید بداند دارد دست ِ چه کسی را می گیرد !
گاهی دست ها ،
به قــــلــــــب ها وصلند !!!
دستی را می گیری و خبر نداری روزی جاخالی می دهد !!!!!!!!!
اما قلبت به اعتبار دست هایت ،
به قلب ِ صاحب ِ دست ،
گره زده خودش را ...... !
و وقتی دست می رود ،
یعنی صاحبش رفته .... !
و وقتی صاحب دست می رود
یعنی قلبش را هم برده ..... !

بیـــــچآره قلب ِ تو ..... !
که حالا دیگر
ق ل ب
شده . . . !

دست ها را دست ِ کم نگیرید ..... !
همین دست ها بودند که کار دست من دادند ...... !

این دست ها ،
خودشان یک دنیـآ فلسفه اند ..... !

اصلا من می گویم دست ها هم حق الناس دارند !!!!
اگر دستت را به دستی دادی
تا آخر عمر پای آن دست ها مسئولیت داری .....
قبل از این که دستت را به کسی بدهی
خوب فکر کن ....
یادت نرود
دست ها به قلب ها
وصلند ....
و بزرگترین سرمایه ی آدم های ساده ؛

قلبشان است ....
قلبشان را که بگیری
از پا می افتند .....
زمین گیر می شوند....

و یادمان باشد ؛
خـــــــدا
پایش که بیفتد
س خ ت انتقام گیرنده است ...... !
آن هم انتقام  ِ حق ِ ق ل ب ِ بندگانش را ......

این دســـــــت ،

تمام دنیای اینجانب میباشد :)

۹۵/۰۱/۱۴
عاکف...

نظرات  (۲۲)

۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۵۹ چشم به راهم ...
اینم یه جورشه...
دستی که تکیه گاه شد!!!
پاسخ:
و خدا کند جای خالی ندهد :/
:)

خانوم معلم التماس دعا
پاسخ:
محتآجیم :)
خانوم ِ طالب ِ خـــــــــــدا :)
بزرگترین سرمایه ی آدم های ساده ...
گل اشکم شبی وا میشد ای کاش
همه دردم مداوا میشد ای کاش
به هرکس قسمتی دادی خدایا
شهادت قسمت ما می شد ای کاش
پاسخ:
در ِ باغ ِ شهادت را نبندید ..... !
به ما بیچارگان ز آن سو نخندید .....
واقعا هم لذتش خیلیه داشتنِ همچین دستی که نتونی جای خالیش رو هم تصور کنی!
آخییییییییی! (این واسه عکس بود) :)))

آخی پلِ نمایشگاه... چه خاطره ای دارم روش!
پاسخ:
امیدوارم از این دستا نصیبتون بشه :)


والا من یه چیزی داشتم روی پل ِ نمایشگاه به این رفیقم می گفتم ؛
روزی 40 بار می زنه توی سرم که کسی شنیده حرفم رو :/

اصلا اسم این پل میاد ،
می رم تو فکر :/

++وقتایی که دلم تنگش می شه باهاش از اونجا میرم .... !
راهم رو دور می کنم تا با هم راه بریم .....
:)
پل ِ خوبیه :)
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۹ راه امـــیـــن
یوسف (۵۲ ) ذٰلِکَ‌ لِیَعْلَمَ‌ أَنِّی‌ لَمْ‌ أَخُنْهُ‌ بِالْغَیْبِ‌ وَ أَنَ‌ اللَّهَ‌ لاَ یَهْدِی‌ کَیْدَ الْخَائِنِینَ‌این سخن را بخاطر آن گفتم تا بداند من در غیاب به او خیانت نکردم؛ و خداوند مکر خائنان را هدایت نمی‌کند!
پاسخ:
بله صحیح .....!
۱۴ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۲ (نورالهدی) .ه
رعایت کردن این حق ها گاهی واقعا سخت میشه
و البته ادم سرش سووووت میکشه وقتی میفهمه چ ققققد هستند افرادی ک گردنش حق دارن....
می فرمایند که
کمترین کسی ک گردن ادم حق پیدا میکند کسی است ک 40قدم با او راه رفته اید...
پاسخ:
"کمترین کسی ک گردن ادم حق پیدا میکند کسی است ک 40قدم با او راه رفته اید..." !

اندازه ی کل ِ تهران ،
با خیلی ها قدم زدم اما .......... !

حق ها روی زمین مانده . . . . !
خوب با قلبمان دست داد
پاسخ:
:)
خیلی  زیبا و هم ذات پندارانه بود.
مخصوصا دو قسمت "این دســـــــت ،

تمام دنیای اینجانب میباشد" و  

مآم ِ عشقم با تو ؛ خالی می شود در بحث کردن هایمان !!!!!!!!!

آن هم از نوع ِ سیــــــــــــــآسی ! "


پاسخ:
ممنونم !
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۸ گمنام گمنامی
تا آخر عمر پای آن دست ها مسئولیت داری ....

----------
دِلمان تنگ شده بود برای نوشته های حسینی تان..!
به یقین شما بنده رو بخاطر ندارین..!
و من نیز اینگونه بیشتر می پسندم..!
عاکف جان..!
..
.التماس دعا...!
پاسخ:
بنده نیز دلتنگ بودم !
.
چـــــــــــقدر عجیب بود یقینتون :/
و چقدر باطل :/
شما توی اینستا هم از "پرواز" دنبال آیدی بنده بودین درسته ؟!؟!؟
:)
به خاطرم هستید :)
اسم خونه ی قبلیتون
جرعه ی وصال بود :)
.
محتآجم ..... !
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۳ رفیق کربلایی:)

....

ببین الان 5 دقیقه است دارم فشار میارم که چی بنویسم...

ولی این اصل وهمیشه تو ذهنم دارم که بعضی وقتا خدا با این اتفاقا میخواد بهم بفهمونه که دستم فقط باید تو دست خودش باشه ... داره بهم میفهمونه که باید دست به دامن امامم بشم تامنو به خودش برسونه...

تو حدیث امام علی ع بدبین ومتوهم نبود!!! مغرور بود!!! پاک کن تا آبرومو نبردی:)

اگه میدونستم انقدر از بحث خوشت میاد بیش تر باهات بحث میکردم ! ببین اصن یه کاری میکنیم ! از این به بعد یه زنگو تو هفته میداریم برا بحث کردن:)

...

رفیق کربلایی "عزیزم" ممنونم که هستی....

پاسخ:
من راضی به فشار شما نیستم :/
من اول پست ذکر کردم که خارج از فضای معنوی !!!
اگر نه جای عکس دست محمد امین 
عکس شش گوشه رو میذاشتم !!!!!!
پاک نمی کنم :/ 
الان امام علی رو گذاشتی الگوی خودت بچه ؟؟؟؟ :/
من غرورو بد نمی دونمااااااا !
نمونه ی بارزش توی خودم جیغ میکشه :/
بحث من چیز دیگه ایه خودتم می دونی که چی میگم :)
باوشه !
فکر بدی نیست :)
ببین اگر تلگرامتو وصل کنی 
کلاسای میرکمالی عاااالیه برای بحث !!
نمی تونیم بلند بلند بحث کنیم که :/
مزاحم بقیه میشیم!!
.
رفیق کربلایی عزیزم ... :)
یه حسی تو مایه های ذوق مرررگی :))
ای جانم این دست دوست داشتنی
پاسخ:
خخخخ :)
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۶ یک دختر شیعه
ای جونم
^_^
پاسخ:
:)))
هعی
پاسخ:
:(
۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۸ گمنام گمنامی
بِسم اللـه..!
ممنان که به یادِتان بودم:)!
بلی سراغتـان را در اینستا گرفتیمـ..!
متاسفانه دوباره صفحه تان را گم کردم:(
---
اینبار روایتِ دیگری دارَد نوشته هایم..!
--------
به رسم بآنوی عشق..
محتاج دعای همسایه های مجازی هستیم:*
-------
یاعلی
پاسخ:
برنامه ی اینستارو خوشبختانه پاک کردم و فعلا ندارمش :)
قرارگاهم اینجاست :)
.
وبلاگ جدید 
خیلی به دلم نشست :)
خدا قوت بانو :)

یا حق ......
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۱۶ دختر مهتاب .....
دستی که هرگز از خودم دورش نمیکنم

سلام

چند وقتیه نوشته هاتونو میخونم

خیلی خیلی خیلی... به دلم نشستن

خوش به حال دوستاتون

پاسخ:
سلام 
خیلی خیلی خیلی ممنون :)

شاید هم خوش به حال من .... به خاطر دوستام :)
در هر صورت من اماده ی هر گونه ارتباط دوستی هستم ؛)

آخی چه دست کوچولو خوشمزه ای
خدا حفظش کنه

پاسخ:
بله بسیار بسیار خوشمزه ست :/

متشکر :)
الحق که زیبا می نویسید و دلنشین...
دوسدارم قلمتونو...
پاسخ:
ممنونم 
نظر لطف شماست ...
سلام عزیزه دل :)
ازین جمله ات خوشم اومد :)
(دو روز دیگر دیدید حرف از حق ِ همسایگی ِ وبلاگ هایمان را وسط کشیدم :/)
پس خانم وکیل شدی ;) 
مبارکاااااااااااااا 


__________________
jameolhoda.ir
پاسخ:
علیک سلام :))
جمله قابل شما رو نداره :)

نه هنوز نشدم :(
6 ترم مونده ؛(
۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۹ آذین& گیتی
چقد مطلبی که گذاشتید جدیــــــــــــــــــــــــد بود
یعنی اینمدلی رو نخونده بودمو خیلی جالب بود
کلی هم بحث داره که تو برنامه های بعدی(خخخخخ)بحث میکنیم

موفق باشید
پاسخ:
ولی من خیلی وقته به این موضوع فکر می کنم :)

:)

سلامت باشید 
یا حق ....

دیگه راستی راستی یه عالمه دلم برای نوشته هات تنگ شده بود خواهری

:))))))))))))))

پاسخ:
بنده هم خیلی زیاد دل تنگ بودم :)
راستی راستی :)