آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

حیّ علی الحیاة

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ
کنار حوض های باب الجواد ایستاد !
آستینش را بالا زد و شروع کرد به وضو گرفتن...
کنار ایستادم و تماشا کردم ...
ترتیب وضو را کامل یاد گرفته ...
موهای فرفری اش را با دست هایش از وسط باز کرد تا مسح سرش را بکشد...
وضو که گرفت رفتیم‌ سمت شیخ طوسی... کنار یکی از ستون های نزدیک در ایستاد
...
برای خودش مهر آورد و ایستاد به نماز !!
پشت سرش تکیه دادم به ستون...
دلم میخواست منظره ی جلوی چشم هایم،
تا صبح گنبد امام رضا باشد و نماز خواندن محمد امین ...
وقتی دستش را برای قنوت بالا می آورد،
توی دست هایش من هم دعا میخواندم ...
دلم میخواست در قنوتش گریه کنم ...
دوست داشتم دست هایش را بگیرم جلوی صورتم ...
هرچه در دلم سنگینی میکند را در دست های او زار بزنم ...
به دست های کوچکش غبطه میخورم !

به دست هایم نگاه کردم ...
کاش هنوز کوچک بود ......!
۹۷/۰۴/۲۷
عاکف...