آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

جان من ...

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ب.ظ
امروز تولدشه ...
دلم میخواد براش تولد بگیرم ...
کیک و شمع ...
گل از اونایی که دوست داره ...
با یه هدیه اما نمیدونم چی !


خیلی فکر کردم امروز چیکار کنم برات ...
گل و کیک‌ و کادو جای این که بهت بگم دوستت دارم رو پر نمیکنه .‌.
کیک نمیتونه بگه تو برام عزیزتزینی ....
شمع نمیتونه بگه حتی اگر اسمت دایی باشه،
اما بهترین داداش دنیایی ...
کادو نمیتونه بهت بفهمونه پشتم چقدر بهت محکمه ...
تو خودت نمیدونی وقتی تمام دغدغه هامو‌ بهت میگم‌ دیگه نگران هیچکدومشون نیستم‌.‌..

تو خودت نمیدونی چقدر بوی بابابزرگو میدی...
نمیدونی چقدر داری شبیه بابا میشی .....
نمیدونی همه ی خنده هام کنارت به معنای واقعی کلمه "خنده" است ...
نمیدونی وقتی توی لنز دوربین به من نگاه میکنی،
دنیا داره به من نگاه میکنه ...

به خودت فکر‌کن هر وقت که احساس تنهایی کردی ...
به خودت ....
منم همیشه این کارو میکنم...به تو فکر میکنم هر وقت تنها میمونم !
۹۷/۰۱/۲۹
عاکف...