آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

جانباز دوست داشتنی ام...

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ
در یکی از فضاهای مجازی،
داشتم پیام هارا چشم می انداختم که یک عکس چشمم را گرفت!
نمی دانم شاید فقط من این حس را پیدا کردم!
ولی چهره ی جانباز شدیدا به دلم نشست...!
همان موقعی که عکس را دیدم،
احساس کردم چقدر احتیاج دارم از نزدیک ببینمش!
نه حرفی برای زدن دارم و نه چیزی می خواهم!
فقط ثانیه ای....زیارتش کنم....
یک پرستار دارد که "زینب وار" ازش نگه داری می کند!
که تنها بهانه ی زندگی کردنش همین جانباز است!
و خود جانباز الان روی تخت بیمارستان. . .
چهره اش نمی دانم....
نمی دانم یاد چه می اندازد....
فقط می دانم عــــــــــآشقش شدم....
درست مثل حسی که با دیدن شهید باکری پیدا کردم...
شاید یک حسِ "پدری"....
می خواهم بگویم حق به گردنمان دارد....

دعــــآیش کنید....



+آن
مهر روی سینه اش....
چشم هایش که با اندکی اخم بسته شده....
گواه می دهد که از نسل امام است....!


عزیزِ دل....!
من
اگر پیدایت کردم به زودی به
"زیارتت"
 می آیم....
راستی...
نامش:
حسن....
حــــســــن نقاش زاده...

۹۴/۰۴/۲۱
عاکف...

نظرات  (۱۹)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۰ بهاره تهرانی
جانباز یعنی چی 
یعنی جانمو واست دادم
ببین چقدر دوست دارم
پاسخ:
:)
واقعا آدم نمیدونه چی بگه! 
این ها باید برای ما دعاکنن واقعا...
خدا شفاهشون بده انشاءالله
پاسخ:
عاره واقعا!
دعای این آدما گرفتنیه!
ان شاءالله ...
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۶ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب بانوووو
طاعات و عبادات قبول
چقدر زیبا نوشتین درباره ی این جانباز بزرگوار
بله باید این جانبازان عزیز رو قدر بدونیم و براشون دعا کنیم اینها به نوعی شهیدان زنده نزد ما هستن
ممنونم که این پست غریبانه رو قرار دادین بانووووو
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام عـــــزیزم!
برای شما هم قبول عزیزم
ممنونم...
خیلی دوستش دارم...
خیـــــــــــلی!

۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۷ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
انشالله هرچی زودتر خدا شفاشون بده:(
خیلی چهره ی پدارنه ای دارن واقعا
پاسخ:
ان شاءالله....!
عآآآررره
خیییلی !
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۸ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
من یه سرچ کردم یه متن دیدم از خرداد 94 که دیدم نوشته تو بیمارستان خاتم الانبیا بسترین
پاسخ:
بله!
صبر کن می خوام یه صفحه ی مستقل همینجا براش بزنم!
با همسرش دوست شدم!
تا یه جایی از طریق ایشون اطلاعات گرفتم!
ان شاءالله زیاد تر هم بشه!
:))
+اون سایتی که راجع به دکتره بودو خوندی؟؟
:/
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۶ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
احسنت خوب کاری می کنی
ماشالله به همتت
نه ندیدم یه سرچ کلی کردم؛ الان باز سرچ میکنم
پاسخ:
من که کاری از دستم براش برنمیاد!
:/
.
ماشالله به پی گیری های شما
:)
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۲:۲۳ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
خوندم... :(
حیف فرصتی که خدا به امسال چنین اسماً دکترهایی برا خدمت به این برگزیدگان خدا داره...
وای چقدر بعضیا می تونن نمک نشناس باشن.... :(
پاسخ:
اینا دکتر نیستن!!
"مثلا" دکترن!!!
واقعا حیف!
:(
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۴:۲۶ بانوی گمنام
سلامممممم
چقدر چهرشون آشناست
احساس غریبی نمیکنم
پدرانه پدرانه است چهره اشون
یا حضرت عباس :(
پاسخ:
سلاااااام :)
دقیقا پدرانه اس!
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۰ ساکت در قفس
.......
زیبا بود ...........




برای دوستانمان دعا کنیم
پاسخ:
ممنونم

چه کار خوبی کردید که از یک جانباز نوشتید و ما را با ایشان آشنا کردید ...
چقدر ما بی‌معرفتیم
پاسخ:
:(
/چهرشون شبیه چهره شهید آوینی موقع شهادته، کمی/عکس/با صاحب نامشان محشور شوند/
پاسخ:
موافقم!
:)
ممنون بابت عکس!
ان شاءالله!
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۵ جام هلالی

نگاه همه بر روی پرده ی سینما بود...

اکران فیلم شروع شد...

شروع فیلم: سقف یک اتاق...

دو دقیقه بعد همچنان سقف یک اتاق...

سه ، چهار ، ... ، هشت دقیقه ی اول فیلم فقط سقف اتاق ...

صدای همه درامد... اغلب حاضران سینما راترک کردند...

ناگهان دوربین حرکت کرد و آمد پایین و.... به جانباز قطع نخاع خوابیده روی تخت رسید....

زیر نویس: این تنها هشت دقیقه از زندگی یک جانباز بود وشما طاقت نداشتید........

 

پاسخ:
سلاااااااام!
خوشحالم از اظهار وجودت!!!
:/
سلام
انشاالله که سلامتیشون بدست اورند
خدا قوت وب خوبی دارید.
پاسخ:
سلام
ان شاءالله
ممنون
سلام.
قبل از حضورت تو وبلاگم گذرم خورده بود اینجا و تا پست واقعا چرا عایا؟!! خونده بودم ولی یادم نمیاد کامنتی گذاشته باشم.
بهرحال خوشحالم از آشناییت.قلمت دوست داشتنیه.
پاسخ:
سلام عزیز
ممنون
:))
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۸ ساکت در قفس

سلام

السلام علیک یا ابا عبد الله....


شبا که بیقرارم 

تو رو به یاد میارم

از حرم قشنگت 

چه خاطراتی دارم........


التماس دعا

یا علی

پاسخ:
ح ر م . . .
بارون....
.
محتآجم...
یا حق...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۸ نشانه گمنام
سلام و عرض ادب بانووووو
طاعات و عبادت قبول
تونستین برین ملاقات ؟؟
زیارتشون کردین
پاسخ:
سلام عزیزم
راستش روم نمیشه برم بیمارستان!
منتظرم مرخص شن برم آسایشگاهی که هستن!
توی بیمارستان احتمالا دورشون شلوغه!
نمی خوام مزاحمشون بشم!
:/
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۶ جام هلالی

علیک سلام!!!

منم ممنونم.... از قلم فوق العادت!!!

 

پاسخ:
منم ممنونم...از بودن هات اینجا:)
(:
پاسخ:
:)
عشق منی حاج حسن عزیز 
تنهابهونه ی زندگیه من 
من همسر این فرشته هستم 
پاسخ:
و من چقدر خوشحال و خوشبختم که با همسر ایشون آشنا شدم ...