آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

با کودکی هایم

مو نمی زنم هنوز ......

.

هنوز هم پای مغازه ها

دلم می رود !!!

پاستیل و لواشک

تفریحات سالمم است!!

شهر بازی بهترین روحیه را بهم می دهد !

عروسک هایم را گاهی تمام وجودم می دانم !!!!

هنوز عشق برچسبم !!!

مسخره ست اما وارد شهر کتاب که می شوم

اول می روم سراغ کتاب های هنری زلزله؛جودی......!!!

ترجیح می دهم همنشینم

بچه ها باشند .......

با بچه ها آرامش بیشتری دارم .......


و......

کابوسم هنوز ؛

کابوس از دست دادن ِ اوست . . . . . .

هنوز هم دوست دارم شب ها دستش را بگیرم ......

فکر نمی کنم هیچ وقت بتوانم کسی را انقدر دوست داشته باشم ......

حس مالکیت و وابستگی اش در من موج می زند ......

راست می گوید .....

خودم را صاحب تمام و کمال او می دانم !!!!!

غم دنیا را که در چشم هایش می بینم ،

دنیایم متوقف می شود ..... !


می دانی مــــادر جــــانم ...... ؟!؟

بزرگ ترین آرزویم ؛

این است که

ه ی چ گاه

و به

ه ی چ علتی ،

نبودنت را

نبینم . . . .

                                                                                               

                                           گویی نــــبـــض ِ جــهان را در دست می گیرم

                                                               وقتی هـر صـــبح با صدای قــــلبی که برای مــــن کوک کرده ای
                                                                                                                                   

                                                                                                                                            بیدار می شوم ......

 +هـــر چه دارم ،

از او دارم ...... !

ح س ی ن را 

"او" 

در رگ های من جاری کرد ....... !

کربلایی شدنم را هم 

مدیون مــــادرم هستم ......                                                                                                                             

۹۴/۱۱/۱۶
عاکف...

نظرات  (۱۳)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۱۰ شِمِلـ ــیا
خدا حفطشون کنه ان شاءالله
چه گل های نرگس زیبایی :)
پاسخ:
ممنونم عزیز جان :)
گل نرگس من ،
مادرمه ....
:)
خدا حفظ شون کنه !
پاسخ:
ممنونم 
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۰ علی رسولان
حس زیبایتان به او
مستدام باد

قشنگ بود
پاسخ:
ممنونم از دعای خیرتون ....
یا حق .. .

رحمت به مادرم که مرا مجلس تو برد

این شوق نوکری اثر شیر مادر است

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۲ یک دختر شیعه
ان شاءالله همیشه سایشون بالاسرت مستدام باشه اجی:)
پاسخ:
انشاءالله .... 
:*
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۸ رافضیــة ...
سلام کربلایی بانو

زیبا نوشتید..

رویتون حرم شاه ح س ی ن....
پاسخ:
و علیکم السلام :)
مننونم 
انشاءالله....
یا حق....
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۷ طلبه ای که..
عالی بود خواهری

ان شا الله مادرتون سلامت باشن

التماس دعای فرج
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
محتآجم ....
یا حق ....
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۰ بینوا شریف
السلام علیک یا اباعبدالله وعلی الارواح التی حلّت بفنایک.علیک منی سلام الله ابدا مابقیت وبقی الیل والنهار...............
سلام علی آل یس........السلام علیک یا داعی الله........
سلام عزیزِجان....دست مریزاد که همیشه داری...خداقوت هم...دعاگوی عاکف هستم دورادور....هرچ بگویم از عزیزجانم ووبلاگ به وسعت بی نهایتت که انتها نمیابد بر قاعده عشق و نه فقط منطق...دل که به دل راه داشته باشد میتوان تا انتها را خواند....شما که دلت همیشه وصل است...دل من هم به عزیزم....باقی را خود بخوان...یا علی؛)
پاسخ:
علیک سلام عزیز ما :)))
شریف !!!
خیــــــلی خوب می نویسی :(
به حرفات خیلی فکر می کنم....خییییلی ...... !
درگیر ِ منطقتم عجیــــــب :)
خدا نگهت داره برای عاکف ......
که بودنت سراسر خیر و برکته ......

التمآس ِ دعآ ....
یا حق .....
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۷ رفیق خاموش
سلام:یه حس قشنگی  داشت نوشتتون 
براتون آرزوی موفقیت دارم:-))
پاسخ:
سلام....
ممنونم از لطفتون....
یا حق ...
خواندمش
عالی عالی بود! 
امیدوارم سایه بزرگترها بالای سر همه باشد.
همیشه شاد و سلامت باشید.
خواندمش
عالی عالی بود! 
امیدوارم سایه بزرگترها بالای سر همه باشد.
همیشه شاد و سلامت باشید.
پاسخ:
متشکر از لطف شما
انشاءالله ....
یا حق ....
هر پستی که مزین به نام حسین است زیباست

واین پست نورعلی نور بود
پاسخ:
صد در صد .... :)

ممنونم ....
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۱۶ مــ. مشرقی
خدا براتون نگه داره :)
پاسخ:
با تشکر :)