آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

ای که به خشکی لبات دریا توسل میکنه ....

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۲ ب.ظ

من هیچ وقت بی پناهی را تجربه نکردم ...
همیشه تو را داشتم که ازت پناه بگیرم .....

من ایمان دارم که از دهم محرم ۶۱ هجری به بعد،
هیچ جنبنده ای در این کره ی خاکی و آلوده،
بی پناه نماند .......

پناه عالم . . .
عزیز من .....
حسین ِ من ‌‌‌......



ای که به خشکی لبات دریا توسل میکنه ...
موندم چجوری داغتو دنیا تحمل میکنه ...


+درسته که توی محرم حتی یک "آب ناخوش" هم از گلو پایین نمیره ،
اما من حالم از زندگی با غم های تو خوبه ....

۹۷/۰۶/۲۰
عاکف...