آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

بخوان برایم ...

بلند بخوان ....

انقـــــــــدر بلنـــــــــد که روحم از این شُوک ِ یک مـــــــــــــــــــآهه بیرون بکشد . . . .

که وقتی روی سجاده ام می نشینم

از هــــر حرفی با او تـــــــــــــــــــــــهی نباشم . . .

خـــــــــــــــــــــــــــــیرگی ،

تنها واکنشی است که با خود از عراق آوردم . . . .

یک مــــآه است فقط به عکست خیره ام . . .

خآلی از هـــــــــر حرفی .... !!!

دریغ از یک "دلم ت ن گ شده ......" !

"دلم ؛

ا ر ب ا    ا ر ب ا

شده....." !!

هنوز کلمه ای با تو حرف نزدم . . .

من فقط ساعت ها

به ساعت های با تو بودنم فکر می کنم ..... !!!

همه ی لحظه ها را از سر میگذرانم . . .

لــــــــــــــــِه می شوم و دیگر آن فاطمه ی تو نیستم ،

که از ناراحتی قاب عکست را بغل بگیرد و اشک بریزد و از خوشحالی 

سر تا پای قاب را غرق ِ بوسه کند ..... !

گاهی فقط سرش را می چرخاند و نگاهت می کند .... !

لعنت به این  ن ف س ها . . . !

که چطور می آیند و می روند دور از تو ..... !

.

دیوانه شدم می دانم . . . !

خوب هم می دانمـ ..........

عیبی ندارد .....

انگار که دیوانگی

تنها میراثی است که برای من گذاشتی از شـــــــــــــهرت . . . . .

خوب می دانی که  ،

ق ل ب م

آن جا دفن شده ......

جسمم ،

منجمدی است که دیگر حوصله اش را ندارم ...... !!!!

.

.

.

امشب

شب  ِ جمعه است ..... !!

میان ِ فاتحه هایتان ،

یک امن یجیب بخوانید برای مـــــــــن ِ مـــــــــــــــــــــرگ ِ قـــ ــــــلبی شده !!!!!!!!

میخواهم دستت را بگیرم و ببرم حـــــرم گـــردی ..... !!

فقط بگذار این بار "من"  انتخاب کنم از کدام در وارد شویم . . . .

باب الـــــــــــــــــــــــراس ...........

بسم الله . . . !

۹۵/۰۶/۱۸
عاکف...