آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

من روزی
"باب الجواد" را دور می دیدم !!!!
چه برسد به حرم الجواد !!!

وقتی از
باب المراد
وارد می شوی . . .
از پدر و پدربزرگ اذن دخول می گیری .... !

و دائم هی به خودت تشر می زنی که زیارت
"دو باب الحوائج"
همزمان چیز کمی نیست .... !

کاظمین ،
پر بود از پنجره فولاد .... !
هر طرف حرم یک پنجره بود !
و انقدر خلوت که دم صبح فقط 5 نفر کنار ضریح بودیم ..... !!!
و شاید پرندگان ،
زائرانی دائم بودند در حرم .... !
که به راحتی می آمدند و زیر قبه می چرخیدند .... !
حضور
امام رئوف در کنار پدر و پسرش ،
به راحتی حس می شود .... !

کاظمین از هر جایی در عراق غربتش بیشتر است!!!

خیابان منتهی به حرم را که نگاه می کردم ؛

قلبم تــــــیر می کشید .....

این که چرا ..... !

بمآند . . .

نگفتنش خیلی بهتر است .... !

امآن از "بعضی" شیعه ها .... !

۹۴/۰۶/۲۲
عاکف...

نظرات  (۲۱)

۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۱ مهدی ابوفاطمه
لایک
یه سری هم به ما بزن
پاسخ:
فارسی را پاس بداریم لطفا !
چشم
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۲ زهرا احمدآبادی
عااااااااااااااااالی بود

مخصوصا حرف آخرتون:امان از بعضی شیعه ها
پاسخ:
:)
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۲۵ محترق الزهرا (سلام الله علیها)
این جوان کیست که سیمای پیمبر دارد
بنویسید رضا هم علی اکبر دارد...
یا جواد الائمه دریاب...
پاسخ:
یا جواد الائمه .... !
ادرکنی ....
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۱ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
خوش به سعادتتون
قبول ان شاالله...
پاسخ:
سلام
ان شاءالله قسمت خودتون
:)
:((
یک کاظمین و یک دنیا غربت........
پاسخ:
یک دنیآ . . .
غریبی . . .
آخ.....
حال و هوای کاظمین خیلی قشنگه....
یادش به خیر واقعا.....

باز خوبه حد اقل میشه رفت زیارت کاظمین . سامرا که ظاهرا محاصرست....
خونه امام زمانمون :(
اللهم عجل لولیک الفرج....
پاسخ:
بله خیلی قشنگه
:(
سامرا که فعلا دست یهودی هاست و داعش هم همون اطرافه !
:/
خونه ی امام زمان که مسجد سهله است !!!
آمیـــنـــــ
:(
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۷ منتظر المهدی
سلام

ممنونم ازحضورتون

مطلب زیبایی بود

یاعلی مدد.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
یا حق
حضور امام رىوف در کنار پدر و پسرش،
به راختی احساس میشود... 

روزیتون مجدد
خوش،به سعادتتون 

پاسخ:
ان شاءالله
:)
به دل نشست،

امان از بعضی به اصطلاح شیعه ها!
پاسخ:
امآن....
یا جواد الائمه :(
پاسخ:
:(

اصلا یه حس عجیبیه انگار نه انگار که بار اولته میری اونجا؛ آخه مرقد بابا و پسر امام رضاست!

فداشون بشم، اصلا یه جور خاصی تحویلت می گیرند!

دلیلشم نمیتونه چیزی باشه غیر از این علاقه شدید ماها نسبت به امام رضا (علیه السلام)!

یعنی وارد حرم میشی اصلا حس می کنی که امام رضام اونجاست!

درست یه حسی مثه وقتایی که داری با دوستت برا اولین بار میری خونشون، دوستت باهات میاد تو رو به خانوادش معرفی میکنه، یه حسی تو این مایه ها که داری با امام رضا وارد حرم میشی؛  اره بابا! اره پسرم! ایشون یه عمریه تو ایران هر وقت تونسته اومده زیارت من!

این شما و اینم زائر پروپا قرص من!

اصلا حس خوشحالی و شعف فراوانیه، بودن امام رضا رو حس میکنی!

آقاجان امام رضا خدمتتون تسلیت میگم! آقا میگن داغ جوون سخته! آقاجوونم خدا صبرت بده!

آقا ان شاالله فرزندتون مهدی میاد انتقامشو میگیره!

پاسخ:
بله دقیقا همینطوره

من هم رفتنی شدم.
پاسخ:
کجا؟؟؟
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۵ شیـعــِـه مـولا عـلی
سلام
تسلیت عرض می کنم
دنبال شدید
پاسخ:
سلام
تسلیت
ممنونم
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۰ انسان نیازمند
تسلیت عرض میکنم

روزی همیشگیتون زیارت
التماس دعا
پاسخ:
سلام
من هم تسلیت می گم

ان شاءالله
محتاجم
یا حق
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۰۴:۴۱ ذره ی ناچیز...
یک سوال دارم مگر ما دل نداریم ای خدا...

تسلیت
قبول باشه
اجرکم عندالله
پاسخ:
:(

یا حق
:(
اروم باش قلب لعنتی:(((((

پاسخ:
:((
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۱ دختر مهتاب من زنده ام
من هروقت به وب شما میام هوایی میشم...
ممنون از مطالبتون...
پاسخ:
هذا من فضل ربّی....
ممنونم از لطفتون

یا حق
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۴۶ یک دختر شیعه
میگن کاظمین بوی حرم امام رضا(ع)میده حسابی
:)
ان شالله قسمتت بشه 2باره
:(
پاسخ:
بله حسااااابی

ان شاءالله
:))))))))))
سلام گلم
چراکم پیدایی؟نیستی..
پاسخ:
سلام عزیزم
شرمنده درگیر بودم
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۸ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
خوش به سعادتت که درک کردی...
پاسخ:
:)
سلام
باب الحوائج...