آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

بسم رب العـــــــــــلی ..... !!

حالا که غدیـــــر شده .....

و من آشوبم و چرایش بمآند ..... !!!

.

.

اولین غدیری ست که می دانم

"زیر سایه ی ایوان ِ پدر بودن"

یعنی چه !!!!

اولین غدیری ست که می دانم الان پدر ،

خــــوب مرا به یاد دارد .... !

پدر !!

بی قراری هایم را به یاد داری نه ..... ؟!

پدر .... !

یادت می آید من چقدر در صحن تو بی هیچ نقابی

زار زدم .... ؟!؟

یادت می آید یک ربع تمآم دستم در پنجره های ضریحت قفل بود ... ؟!؟

من و آن دفترم را به یاد داری .... ؟!؟

همانی که زیر ضریحت تند و تند می نوشتم هنوز هم رد اشک هایم رویش مانده ..... ؟!؟!؟

پدر .... !

یادت می آید من چقدر مسجد کوفه کنار محرابت برای یتیم شدنم ضجه زدم .... ؟!؟

پدر .... !

کل عمرم را بگذار یک طرف .... !

ثانیه های عمرم را در آن سفر که ح س ی ن ؛

همسفرم بود به یاد داری .... ؟!؟

پدر جآنم .... !

تک دعای من را که از بین الحرمین شروع شد یادت هست .... ؟!؟

پدرم .... !

آن جنازه را به یاد داری در صحنت که آوردند و من کنارش نشستم .... ؟!

همانی که بی هیچ ترسی پارچه را از روی صورتش کنار زدم .... ؟!!؟

همانی که کلی حسرت خوردم به حالش .... !!!؟!

پـــدر .... !

دخترک بدت این روزها ؛

تنها دلخوشی اش شده آن جا نماز که یادی از آن سفر برای من است .... !

پدر .... !

حس بدی دارم این روز ها .... !

چرایش بماند بین خودم و خودت .... !

اما با این همه ؛

"این" غدیرت ؛

از همه برای من مبارک تر است .... !

همین که می دانم پذیرفتی ام برای در کنارت

کمیل خواندن .... !

ندبه خواندن .... !

همین دخترت را کفایت می کند .... !

همین که دستم را گرفتی من را بس است !

همین که زیر پاهایت سرم را روی دامنت گذاشتم برایم کافی ست .... !

و همین که می دانم هوایم را بیش تر از هر کسی داری بس است !!!

پدر .... !

روی مهر های حرمت ،

پارچه های بالای ضریحت ،

چفیه ی حضرت ِ آقا ،

نماز خواندن ؛

عـــــــــــالمی دارد .... !

سجاده را که باز می کنم ،

بــــــوی حرم فضای اتاق را پر می کند .... !

.

پدر جآنم ..... !

یک عمر مدیونت می مانم که نگاهت روی من خاص شد !!!!

که راهم دادی زیر ِ سایه ات .... !

که باعث شدی وقت ِ برگشتن از حرمت ،

دنیا و آدم هایش رنگ ببازند و "هدف" چیز دیگری باشد .... !

پدر .... !

من ،

اربعین

یا بعد اربعین ،

دوباره خواهم برگشت .... !

این بار

دست ِ پُر ..... !

.

.

++از کربلا که به سمت نجف می رفتیم به بابا گفتم که ای کاش می شد من نجف نیایم و همان کربلا بمانم !!!

یادم نمی رود چهره ی غم زده ی بابا را .... !

که اشکش ریخت !!!!!

حرف هایش هنوز هم قلبم را به درد می آورد .... !

 عـــلی ،

سلام می کرد و جوابش را نمی دادند ..... !!!!

عــــلی ،

25 سال ،

خون جگر خورد ..... !!!!

صاحب ِکربلا ،

اگر هست ؛

از عـــلی ست ..... !!!

عـــــلی ،

همدمش چـــاه بود !!!!!

عـــلی ؛

پدر است .... !

۹۴/۰۷/۰۹
عاکف...

نظرات  (۲۰)

۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۵ زهرا احمدآبادی
عیدتون مبارک.....
پاسخ:
هم چنین :)
۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۱:۰۶ محترق الزهرا (سلام الله علیها)
پدر ...
یادى هم از مادر کنید
 اون لحظه که پدر در زد و مادر دیگه نبود که درب رو باز کنه ...
و اما درب ...
ببخشید شب جمعه دل جاهاى زیادى میره...
عیدتون مبارک
پاسخ:
:(

عید شما نیز :)
۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۱ مــ. مشرقی
خوشبحالت... همین!
پاسخ:
:(
گفتی پارچه
من رفتم دفتر حرم امام هلی علیه السلام به عرب گفتم پارچه برا تبرک
بعد یه پارچه سفید از زیر بهم داد همزمان داشت با دوتاخانم هم حرف میزد
من دوباره اون وسط گفتم سفی لا سبز!
یه نگاهیم کرد!
در ضمن عیدتون مبارک!
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و الائمه علیهم السلام!
پاسخ:
این جملتون منو کشته :
سفید لا سبز!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
عید شما هم تبریک :)
الحمد لله ....
۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۵ نشانه گمنام
سلام مهربونم خواهر گلم
عیدتون مبارک
چقدر قلم زیبا و روانی دارین شما
خدا چه هنر زیبایی به شما داده این قدرت بیان احسنت داره
ان شالله در تمامی زمینه ها موفق باشین
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلااام آبجی ما :)
عید مبارک بر همگــــــــان :))
هر دفعه میای این جا 6 کیلو هندونه میذاری زیر بغل من!!!!
:)))
من فقط باید مواظب باشم هندونه ها نریزه :)
نظر لطفته عزیزم :)
هم چنین
یا حق :)
۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۴ سیده بانو
سلام 
عیدتون مبارک 
لبخند مولا نصیبتون ان شاالله... 
التماس دعای فرج
یا علی مدد.... 

پاسخ:
سلام
مبارک باداااااااااااااااااا :)))
محتاجم
یا حق :)
۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۰:۵۲ یک دختر شیعه
ایوان نجف عجب صفای داری
:((
پاسخ:
:((
۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۲ یک دختر شیعه
راستی عیدت هم مبارک
:)))
پاسخ:
عید شما نیییز :))
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۷ بُتِ بزرگ
عیدتان مبارک*
پاسخ:
و همچنین :)))
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
ان شالله بزودی زود مجدد روزیتون باشه 

:)

تبریک


برپرچم سبز عربستان سعودی

یا حیدر کرار زنند نقش به زودی


پاسخ:
ان شا ءاالله:)

عیدتان مباااااااااااااارک :))))))

ان شاءالله ....

+در پاسخ به آیکون شیطنت :
مال یکی که احتمالا دیگه نیست !!!!
وان یکادش دستشه منتها این یکی دیگه قسمتش نشد :(
لنگه ی این سجاده و پارچه رو هم براش اونجا گرفتم منتها فکر نمی کنم دیگه ببینمش!
:/

۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۷ امیرحسین محمودی
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَةِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ...
پاسخ:
الحمد لله ....
سلام
خیلی قلمتون زیباست واقعا رو آدم تاثسر میذاره..
عیدتون مبارک..
یاعلی(علیه السلام)
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
اسعد الله ایامکم :)
یا حق :)
مبارکه
پاسخ:
همچنین
۱۰ مهر ۹۴ ، ۲۱:۴۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
یا خدا 
خطرناک شد که

:(
:/
پاسخ:
نه بابا ما دوتا آدم خطرناکیم که زور خطرمون فقط به خودمون میرسه :))
شما در امانی :))
همه این اسباب
وسیله میشوند تا
یاد او را از خاطر نبریم
و اینگونه است ک بوی حرم
دائما در زندگی آدمی جریان دارد
پاسخ:
ان شاءالله جریان دائمی باشد ....
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۸ ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
سلام عزیزم عیدت مبارک عاکف جان
خوش به سعادتت که اینطوری میری زیارت و دلتو میدونی کجا جا بذاری
مگه دستم به سجاده ات نرسه هیچی ازش نمیمونه واسه خودت:))
پاسخ:
سلااام
عید شما هم مبارک تر تر :))
تو دعا کن من دوباره برم اون وقت یکی لنگشو برات میارم :))
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۰ دختر مهتاب من زنده ام
همه اینا از برکت وجود اقادر زندگیتون هست... لاااااااایک
پاسخ:
:))
نه نفرستادید
خیلی خیلی عذر میخوام
اسباب زحمت شدیم!
همش تقصیر این کمپینمونه!
پاسخ:
نه بابا زحمت چیه
الان میذارم براتون
ممنون
رسید
الان دارم گوش میکنم
التماس دعا
پاسخ:
خواهش :)
وسط گوش دادن ما رو هم دعا کنید !
یا حق
سلا مجدد،جا نمازو سر چی میدین؟!خدایی، عمری به پهنای تاریخ داره....لااقل بذار توش نماز بخونیم یه بار ...ما که نه آقا دیدیم ..نه میطلبنمون....اگه نه مارم دعا کن...اگه نه یاد کن.اگه نکنی(لحن تهدید)میرم سراغ صاحبان...خود دانی.:)
پاسخ:
سلاااااااام مجددا عزیز ِ دل ِ من :)
شما دعا کن من دوباره برم ،
لنگه اش رو برات میارم ان شاءالله :)
البته یک یادگاری ای هم از آن سفر از آن ِ شماست که در دست ماست :)
ببینیمتان تقدیم می کنیم :)
مگه میشه من شما رو یاد نکنم ؟!؟!؟
فک کن یک درصد ...........!عمـــــــــــــرا :)
به شرطی که تو هم .... !
التمآس ِ دعآ عزیزم ....