آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

یک کربلاء ع ط ش . . .!

آبــ ریـ ــــزان

".....کناره‌گیر در دنیا، همانند کناره‌گیری کوچ‌کننده از آن،

و نگرنده به دنیا، به دیدة ترسندگان از آن،

آرزوهایت از آن (دنیا) بازداشته شده

و همت و تلاشت از آرایش‌هایش برگرفته شده،

از شادمانی‌اش به سان چشمی که بر آن چیزی بخورد و

آب‌ریــــ ـــزان

شده و بسته گردد،

چشم پوشیده و اشتیاقت در مورد آخرت شناخته شده و مشهور است....."

قسمتی از زیارت ناحیه ی مقدسه،

در وصف ثارالله ....

از زبان ِ آقای زمانمان...

.


اَللّهُمَّ یا رَبِّ نَشکوُ غَیبَةَ نَبِیّنا وَ قِلّةَ ناصِرنا،


وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنا و شِدَّةَ الزَّمانِ عَلَیْنا،


وَ وُقَوعَ الفِتَن بِنا وَ تَظاهُرَ اْلخَلْقِ عَلَیْنا،


اَللّهُمُّ صَلِّ عَلی محمّد وَ آل محمّدٍ


وَ فَرِّج ذلِکْ بِفَرَجٍ مِنْکَ تُعَجِّلُهُ،


وَ نَصْرٍ وَ حَقٍّ تُظْهِرُهُ....
.
.
+این جا،نظرات تایید نمیشوند !

بایگانی

مقر فرماندهی

دیشب لا به لای آن همه خواب ،
برای لحظاتی خودم را نشسته در کنارت دیدم...
کنار سکوهای حرم که پر از گل شده بود نشستم ‌‌.....
می دانستم موقتی است...با خودم گفتم همینجا باید به خودت التماس کنم که دوباره ببینمت ....
می دانی....حس غریبی بود کنارت بودن....

چقدر همان چنددقیقه ای که از ته دل کنارت گریه کردم رویایی بود ....لحظه به لحظه حس می کردم تمام غصه هایم یکی یکی فرومیریزند .....
همان چند دقیقه که دست به دامانت شدم مرا امیدوار کرد ....
حالا من یک امیدوار شده ی درمانده ام...
و تو هیچ کسی را ناامید نمیکنی ...‌
حتی من .....
۹۹/۰۱/۱۷
عاکف...